تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
کد خبر : 40227

رکاب‌زن تیم دانشگاه آزاد تبریز قهرمان مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری کشور شد

رکاب‌زن تیم دانشگاه آزاد تبریز قهرمان مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری کشور شد

در رقابت بخش استقامت جاده، دومین مرحله این مسابقات که روز پنجشنبه ۲۷ مهر ماه در مسیر رفت و برگشت شهر سرخرود تا شهر نور درغرب مازندران به مسافت بیش از ۱۱۰ کیلومتر برگزار شد، “علی لبیب ” از تیم دانشگاه آزاد اسلامی تبریز  زودتر از دیگر دوچرخه سواران از خط پایان گذشت و عنوان

در رقابت بخش استقامت جاده، دومین مرحله این مسابقات که روز پنجشنبه ۲۷ مهر ماه در مسیر رفت و برگشت شهر سرخرود تا شهر نور درغرب مازندران به مسافت بیش از ۱۱۰ کیلومتر برگزار شد، “علی لبیب ” از تیم دانشگاه آزاد اسلامی تبریز  زودتر از دیگر دوچرخه سواران از خط پایان گذشت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
” سعید صفرزاده” از تیم فولاد مبارکه سپاهان و “سعید چهرزاد” از تیم گل‌گهر سیرجان  پس از دوچرخه سوار نماینده تبریز از خط پایان گذشتند و در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
در رشته تایم تریل انفرادی که روز گذشته در مسیر کمربندی شهرمحمودآباد برگزار شد، ” بهنام آرین” با ثبت بهترین رکورد وحد نصاب به مقام قهرمانی رسید، ” آیدین علیاری” هم تیمی او در دانشگاه آزاد تبریز دوم شد و “حسین عسگری”  از تیم فولاد مبارکه سپاهان در رده سوم ایستاد.

رئیس دوچرخه سواری استان مازندران گفت: مرحله دوم مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری مردان باشگاه‌های کشور با حضور حدود ۵۰ رکاب زن از ۹ تیم باشگاهی دو روز در شهرستان ساحلی محمودآباد برگزار شد.
 صابر اکبرزاده افزود: حضور دوچرخه سواران مطرح کشوری در این مسابقات باعث ایجاد انگیزه وعلاقمندی در میان این رشته ورزشی و توسعه دوچرخه سواری در استان خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.