تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
کد خبر : 22154

قیمت سیم مفتول مسی

قیمت سیم مفتول مسی

در سالهای اخیر و در بازار عرضه و تقای این محصول فروش سیم مفتول مسی از اهمیت بیشتری نسبت به بقیه محصولات در این رسته برخوردار است و این به دلیل استراتژیک بودن مفتول مسی در ساخت انواع محصولات الکترونیکی که باید با آنها انتقال الکتریسیته و انريی به صورت مطلوبی صورت گیرد بسیار برجسته است. لازم

در سالهای اخیر و در بازار عرضه و تقای این محصول فروش سیم مفتول مسی از اهمیت بیشتری نسبت به بقیه محصولات در این رسته برخوردار است و این به دلیل استراتژیک بودن مفتول مسی در ساخت انواع محصولات الکترونیکی که باید با آنها انتقال الکتریسیته و انريی به صورت مطلوبی صورت گیرد بسیار برجسته است.

لازم به ذکر است که فروش در این حجم باعث می شود که علاوه بر پوشش کامل تقاضای کامل این محصول بتوان از طریق مازاد تولید آن را به کشورهای متقاضی صادر و از این طریق ارزآوری مناسبی را نسیب کشور نمود

فروشندگان باید بدانند که انواع سیم مفتول مسی نیز در سالهای اخیر از استقبال بسیار خوبی در بین مصرف کنندگان قرار گرفته است که می تواند دلایل بسیاری داشته باشد که از آن جمله می توان به کارآیی مناسب تر در تولید انواع دیگر محصولات که سیم مسی عملا در آنها کاربردی ندارد اشاره کرد ضمن اینکه در صورت علاقه به کسب اطلاعات در خصوص دیگر کاربرد های این محصول شما عزیزان می توانید به سایت مجموعه آراد برندینگ مراجعه نمایید.

سیم مفتول مسی از انعطاف پذیری بسیار بیشتری نسبت به سیم آهنی برخوردار است و با توجه به وجود فراوان مواد اولیه آن در داخل کشور می تواند از قیمت مناسبی نیز برخوردار بوده و از قیمت تمام شده ی پایینی نیز برخوردار باشد.

قیمت سیم مفتول

معمولا با توجه به مواد اولیه و جنس سیم مفتول است که در تعیین قیمت آن تاثیرگذار است.

مفتول یک نوع فولاد نورد گرم از نوع صاف و صیقلی می باشد که مقاومت و طول عمر بالایی دارد، سطح مقطع آن به صورت گرد یا مستطیل است.

به وسیله دو یا چهار تسمه فولادی به صورت ارزی بسته بندی شده که حمل و نگهداری می شود، قبل از بسته بندی یا زدن تسمه باید مفتول ها و اندازه کافی فشرده شود همچنین مفتول به دو صورت سیاه و گالوانیزه یا همان مفتول سفید تولید می شود

مفتول سیاه نوعی مفتول به اصطلاح پخته شده است که خصوصیات شیمیایی خود را حفظ کرده همچنین ماده اولیه مفتول گالوانیزه نیز به حساب می آید و در تولید توری مرغی، توری حصاری، سیم خاردار، توری مش، گابیون و توری پرسی کاربرد دارد این تنوع باعث تعدیل قیمت سیم مفتول تولید داخل و در نتیجه خرید بیشتر شده است.

همچنین می توان گفت به دلیل رنگ سیاهی که دارد به اسم مفتول سیاه می شناسند.

این مفتول مقاومت بالایی داشته، انعطاف پذیر در شرایط نامساعد آب و هوایی و بسیار مقاوم هستند از این رو در صنعت ساختمان سازی و صنایع دیگر کاربردهای مختلف می تواند داشته باشد.

سیم مفتول مسی

در سالهای اخیر و در بازار عرضه و تقای این محصول فروش سیم مفتول مسی از اهمیت بیشتری نسبت به بقیه محصولات در این رسته برخوردار است و این به دلیل استراتژیک بودن مفتول مسی در ساخت انواع محصولات الکترونیکی که باید با آنها انتقال الکتریسیته و انريی به صورت مطلوبی صورت گیرد بسیار برجسته است.

لازم به ذکر است که فروش در این حجم باعث می شود که علاوه بر پوشش کامل تقاضای کامل سیم مفتول مسی بتوان از طریق مازاد تولید آن را به کشورهای متقاضی صادر و از این طریق ارزآوری مناسبی را نسیب کشور نمود

سیم مفتول با کیفیت و درجه یک از انعطاف پذیری زیادی برخوردار بوده و از مواد هادی و رسانا تشکیل شده است و همچنین در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم است، در برابر ضربه و حجم زیاد مصالح بسیار مقاوم است، سطح آن صیقلی و بسیار صاف می باشد، عمر بالایی دارد، در برابر ساییدگی و زنگ زدگی از خود مقاومت نشان می دهد.

یکی از مراکز تولید و عرضه ی سیم مفتول در شرق کشور شهر مشهد است که نیاز مصرف کنندگان این منطقه را برآورده کرده و توانسته به شهر های مجاور هم خدمت رسانی نماید. جالب است بدانید که سیم مفتول در گرید ها و استاندارد های مختلف تولید شده و هر کدام موارد مصرف جداگانه ای دارد.

همچنین این محصول می تواند با روکش و بدون روکش باشد که در صورت روکش دار بودن، روکش آن از جنس PVC می باشد. جالب است بدانید که به علت سبکی و در دسترس بودن آن اکثر سازندگان بدلیجات زنانه از این سیم ها استفاده می کنند و قیمت تمام شده ی محصول را به شدت کاهش می دهند.

امروزه با گسترش حجم ساختمان سازی در کشور مصرف این محصول رو به فزونی بوده و طبق برآورد انجام شده در سال گذشته میزان تولید این محصول به نسبت سال های اخیر رشد بسیار چشم گیری داشته و با بررسی های صورت گرفته نیاز است که تولید این محصول تا 10 سال آینده به 3 برابر حال حاضر برسد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.