تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر : 21692

روایت از خودگذشتگی پرستاران زن روی صحنه تماشاخانه مهر

روایت از خودگذشتگی پرستاران زن روی صحنه تماشاخانه مهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «روایت‌هایی از زارا» به نویسندگی و کارگردانی کیانوش احمدی از سه‌شنبه پانزدهم شهریور تا یکم مهر در تماشاخانه ماه حوزه هنری روی صحنه می‌رود. «روایت‌های زارا» روایتی متفاوت از حضور پزشکان و پرستاران به ویژه پرستاران زن از جنگ تحمیلی تا دوران همه‌گیری ویروس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «روایت‌هایی از زارا» به نویسندگی و کارگردانی کیانوش احمدی از سه‌شنبه پانزدهم شهریور تا یکم مهر در تماشاخانه ماه حوزه هنری روی صحنه می‌رود.
«روایت‌های زارا» روایتی متفاوت از حضور پزشکان و پرستاران به ویژه پرستاران زن از جنگ تحمیلی تا دوران همه‌گیری ویروس کرونا را با اجرایی مینیمال به تصویر می‌کشد.
شیوه روایت این نمایش کلاژگونه است و از قواعد کلاسیک فاصله می‌گیرد. آرزو کریمی‌زند، محمد قدیمی، حسن همتی و محبوبه اسدی در «روایت‌های زارا» بازیگران این اثر نمایشی هستند.
از دیگرعوامل این اثر نمایشی عبارتند از مریم ایرانپور، اصغر شیرزاد، کاظم کاموربخشایش و عباس رحمانی مطلق گروه کارگردانی، مرجان صفی‌خانی منشی صحنه، علی خاتمی موسیقی، حسین نادری طراح نور، آزاده مالمیر گریم، نگار امیری مدیر روابط عمومی، مهدی اسدی تبار پوستر و بروشور و فوتوموشن، امیر مبارکی و فائزه محمدرفیعی عکاسان، احمد قصاب شیران، عرفان ملاقلی و امید مرادی ساخت تیزر و کیانوش احمدی طراح صحنه و لباس.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.