تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
کد خبر : 31270

بیمارستان دوم دامغان کلنگ‌زنی می‌شود/ ارتقای خدمت رسانی به مردم

بیمارستان دوم دامغان کلنگ‌زنی می‌شود/ ارتقای خدمت رسانی به مردم

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه این شهر به میزبانی دفتر خود ضمن اشاره به پیگیری مطالبات مردم این شهرستان، تاکید کرد: کلنگ بیمارستان دوم دامغان بر زمین خواهد خورد. وی با بیان اینکه این طرح از برکات سفر

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه این شهر به میزبانی دفتر خود ضمن اشاره به پیگیری مطالبات مردم این شهرستان، تاکید کرد: کلنگ بیمارستان دوم دامغان بر زمین خواهد خورد.

وی با بیان اینکه این طرح از برکات سفر رئیس جمهور به استان سمنان است، افزود: ارتقای خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان از جمله محورها و اهداف این طرح است.

استاندار سمنان با بیان اینکه بیمارستان دوم دامغان از جمله مطالبات مردم این شهرستان بود، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و رایزنی‌ها، این طرح به زودی کلنگ زنی و تلاش می‌کنیم که در عملیات ساخت آن نیز تسریع صورت گیرد.

هاشمی همچنین به ظرفیت‌های قابل سرمایه گذاری در دامغان اشاره کرد و بیان داشت: شهرستان دامغان در بحث جذب سرمایه گذاران خارجی در استان پیشرو است که در این جلسه موارد و مشکلات این حوزه بررسی و رسیدگی خواهد شد.

به گزارش مهر، در پایان این نشست، جلسه پیگیری طرح‌های قابل سرمایه گذاری دامغان با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.