تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
کد خبر : 3794

کشف ۲۰۰ کیلوگرم حشیش و تریاک قبل از قاچاق به تهران

کشف ۲۰۰ کیلوگرم حشیش و تریاک قبل از قاچاق به تهران

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از رویکردهای پلیس مبارزه با موادمخدر افزایش اشراف اطلاعاتی و مبارزه با قاچاق مواد مخدر است، گفت: در همین راستا نیز مدتی قبل ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ مطلع شدند که یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر قصد انتقال مقادیر قابل

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از رویکردهای پلیس مبارزه با موادمخدر افزایش اشراف اطلاعاتی و مبارزه با قاچاق مواد مخدر است، گفت: در همین راستا نیز مدتی قبل ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ مطلع شدند که یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به تهران را دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز تحقیقات تکمیلی انجام شده و در جریان آن مشخص شد که این فرد مواد مخدر را از طریق یکی از مرزهای شرقی وارد کشور کرده است و در حال حاضر این مواد به خانه ای در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان منتقل شده تا در فرصتی مناسب به تهران آورده شود.

حسنوند با بیان اینکه پلیس در همان مبداء با چنین اقداماتی برخورد می‌کند، اظهارکرد: در همین راستا هماهنگی لازم با فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان انجام شده و طرح اجرای عملیاتی مشترک برای زمین‌گیر کردن این محموله ریخته شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: سرانجام با اخذ مجوز از مقام قضایی و در عملیاتی مشترک میان ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ و استان سیستان وبلوچستان، خودروی حامل مواد مخدر در یکی از جاده های همان استان متوقف شد.

به گفته وی، ماموران پلیس در جریان بازرسی از این خودرو، ۱۶۱ کیلوگرم مخدر حشیش و ۳۹ کیلوگرم مخدر تریاک را که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.