تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر : 40382

رنگرز در نشست خبری: نتایج خوب بود اما نظر ما و فدراسیون تامین نشد

رنگرز در نشست خبری: نتایج خوب بود اما نظر ما و فدراسیون تامین نشد

به گزارش ایسنا، نشست خبری پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی، پس از حضور تیم های کشتی ایران در رقابت های جهانی بلگراد و بازی های آسیایی در سالن کنفرانس فدراسیون کشتی، برگزار شد. رنگرز نیز در ابتدای صحبت های خود

به گزارش ایسنا، نشست خبری پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی، پس از حضور تیم های کشتی ایران در رقابت های جهانی بلگراد و بازی های آسیایی در سالن کنفرانس فدراسیون کشتی، برگزار شد.
رنگرز نیز در ابتدای صحبت های خود گفت: ۳۸۰ روز است که مسئولیت فنی تیم ملی را قبول دارم. ابتدا مسابقات امیدهای جهان را داشتیم که قهرمان جهان شدیم سپس در فاصله کوتاهی به جام جهانی با ترکیبی جوان رفتیم و بار دیگر به عنوان نخست رسیدیم. پس از آن عازم قهرمانی آسیا شدیم و در نهایت به مسابقات جهانی رسیدیم. در این مدت سعی کردیم چرخه انتخابی تیم ملی را اجرا کنیم. هر چند انتقاداتی به آن وارد است اما سعی کردیم چرخه کاملی را اجرا کنیم.
وی افزود: حضور تیم هایی مثل روسیه و کوبا و بلاروس در مسابقات جهانی امسال متفاوت بود و از آنجا که سال قبل المپیک بود مسابقات سطح بالایی داشت. ما دو پله به لحاظ تیمی صعود داشتیم و مجموعا نتایج خوبی گرفتیم. هر چند نظر ما و فدراسیون تامین نشد اما در مجموع نتیجه خوبی گرفتیم و به لحاظ آماری عملکرد قابل قبولی داشتیم. پس از آن در بازیهای آسیایی با فاصله ۱۰ روز ه شرکت کردیم که بر عملکرد بچه های ما تاثیر گذاشت. در نهایت می‌توانستیم به ۴ مدال طلا برسیم اما در اوزان ۶۷ و ۸۷ آنطور که باید بچه های ما کشتی نگرفتند و در حد انتطار نبودند. اما با این حال در این رقابت ها بر اساس آمار نتایج خوبی بدست آمد و در ۶ وزن به ۵ مدال رسیدیم هر چند این نتایج می‌توانست بهتر هم باشد.
ادامه دارد…

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.