تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
کد خبر : 37279

رضایی: دبیر نگذارد اعتبار کشتی بازیچه دست برخی‌ها شود/کشتی را خرج منافع‌شان می‌کنند

رضایی: دبیر نگذارد اعتبار کشتی بازیچه دست برخی‌ها شود/کشتی را خرج منافع‌شان می‌کنند

علیرضا رضایی در گفتگو با ایسنا، درباره ارزیابی خود از کسب ۴ عنوان قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان ایران در رقابت های قهرمانی جهان، اظهار کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی و حمایت های خوب فدراسیون کشتی شاهد شکوفایی و کسب نتایج درخشان تیم های ملی رده های پایه در

علیرضا رضایی در گفتگو با ایسنا، درباره ارزیابی خود از کسب ۴ عنوان قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان ایران در رقابت های قهرمانی جهان، اظهار کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی و حمایت های خوب فدراسیون کشتی شاهد شکوفایی و کسب نتایج درخشان تیم های ملی رده های پایه در مسابقات قهرمانی جهان بودیم. انصافا حمایت فدراسیون کشتی در کسب این نتایج تاثیر زیادی داشته و میدان دادن به مربیان جوان و اعتماد به آن ها نتایج خوبی را برای ورزش اول ایران به همراه داشته است تا جاییکه یک مربی جوان، جویای نام و با استعداد مثل بهنام احسان پور در اولین سال حضور خود به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان موفق به کسب عنوان قهرمانی می شود.
پیشکسوت کشتی ایران، افزود: همچنین محسن سوریان سرمربی کشتی فرنگی نوجوانان به عنوان یک مربی جوان موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شد و یا حمید باوفا که برای چهارمین بار عنوان قهرمانی را برای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در جهان کسب کرد. در تیم کشتی آزاد جوانان نیز کادر فنی زحمت کشید و محسن کاوه شایستگی خود را در کسب نتیجه در رده های پایه ثابت کرد.
وی در ادامه درباره حرف و حدیث های فراوان درباره اتفاقات لیگ کشتی و اینکه فدراسیون چه اقداماتی را برای برگزاری یک لیگ بدون حاشیه باید در دستو کار قرار دهد، گفت: متاسفانه لیگ کشتی طی سال های اخیر با دخالت و ورود یکسری افراد با حواشی و اتفاقات تلخی همراه بوده که باعث شده به اعتبار و آبروی کشتی لطمه زیادی وارد شود. این افراد لیگ یک و لیگ برتر کشتی را با اقدامات خود به چالش کشیدند و خیلی از افراد جامعه کشتی و حامیان مالی با دیدن این اتفاقات عطای لیگ را به لقایش بخشیدند.
رضایی افزود: فدراسیون کشتی باید به صورت جدی با این افراد برخورد کند و نگذارد اعتبار کشتی بازیچه دست برخی ها شود. بعد از روشنگری های اخیر درباره لیگ و نقش برخی آقایان، این افراد تهدید کردند اگر فدراسیون کشتی از آن ها حمایت نکند استعفا می دهند و از کشتی می روند اما دیدیم که فدراسیون هیچ حمایتی نکرد اما آن ها پای حرف خودشان نایستادند و نرفتند. 
دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان، با اشاره به برگزاری اردوهای تیم های ملی رده های پایه در استان های مختلف، گفت: این اقدام تاثیر بسیار خوبی در رشد تیم های ملی و همچنین پیشرفت کشتی این استان ها خواهد داشت اما اگر هدف از برگزاری آن ها زمینه چینی برای ورود تیم های جدید به لیگ و مباحث مالی باشد، قطعا جای بحث دارد و حواس فدراسیون باید خیلی جمع تر باشد. برگزاری لیگ به صورت سالم و بر اساس عدالت یکی از مهمترین برنامه های علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی بوده و او نباید اجازه بدهد برخی افراد به اعتبار کشتی و لیگ کشتی خدشه وارد کنند و کشتی را خرج منافع خودشان بکنند. 
وی در پایان گفت: هر فردی که می خواهد در لیگ های کشتی فعالیت کند نباید هیچ سمتی در فدراسیون و تیم های ملی داشته باشد. از آقای دبیر که تلاش زیادی برای رشد و اعتبار هر چه بیشتر کشتی کشیده است می خواهم ورود جدی به این موضوع داشته باشد. برخی افراد لیگ کشتی را بی اعتبار کرده و به فدراسیون کشتی ضربه می زنند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.