تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
کد خبر : 3996

رضایی: تضمینی برای کسب عنوان قهرمانی نیست

رضایی: تضمینی برای کسب عنوان قهرمانی نیست

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، تیم ملی والیبال نشسته ایران در آخرین مسابقه مرحله گروهی ۳ بر صفر چین را شکست داد تا بدون باخت حتی در یک ست به نیمه نهایی رسید. هادی رضایی سرمربی تیم ملی ایران پس از این بازی گفت: بازی خوبی بود. چین آمده بود که حداقل یک

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، تیم ملی والیبال نشسته ایران در آخرین مسابقه مرحله گروهی ۳ بر صفر چین را شکست داد تا بدون باخت حتی در یک ست به نیمه نهایی رسید. هادی رضایی سرمربی تیم ملی ایران پس از این بازی گفت: بازی خوبی بود. چین آمده بود که حداقل یک ست پیروز شود اما ما به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. 

وی افزود: چین خوب بازی کرد و حریف سرسختی نشان داد. 

رضایی درباره دریافت کارت زرد از دارو نیز گفت: داور کم تجربه بود و در ست دوم کمی بازی را بهم ریخت. در سی سال گذشته این شاید دومین کارت زرد من بود. 

وی درباره مصدومیت گلستانی نیز گفت: گلستانی از ناحیه دست شکستگی دارد و امیدواریم که بازی فینال برسد. 

رضایی با اشاره به بازی نیمه نهایی تصریح کرد: با توجه به جدول ما با بوسنی بازی خواهیم کرد و تمام تمرکز ما بر این بازی است. امیدوارم که بازی خوبی باشد. 

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران با بیان اینکه به فینال و کسب عنوان قهرمانی فکر نمی‌کند، تاکید کرد: فعلا همه تمرکز ما روی نیمه نهایی است. هرچند مدال طلا هم تضمین شده نیست. 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.