تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
کد خبر : 33783

رشیدی: به دختران والیبالیست ایمان دارم 

رشیدی: به دختران والیبالیست ایمان دارم 

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال زنان ایران که برای نخستین بار در رقابت‌های چلنجر کاپ زنان آسیا شرکت کرد، موفق به کسب رتبه پنجم شد و در آخرین مسابقه خود استرالیا را سه بر یک شکست داد. فاطمه رشیدی، سرمربی تیم ملی در مورد این پیروزی گفت: برای مسابقه با استرالیا برنامه چیده بودیم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال زنان ایران که برای نخستین بار در رقابت‌های چلنجر کاپ زنان آسیا شرکت کرد، موفق به کسب رتبه پنجم شد و در آخرین مسابقه خود استرالیا را سه بر یک شکست داد.
فاطمه رشیدی، سرمربی تیم ملی در مورد این پیروزی گفت: برای مسابقه با استرالیا برنامه چیده بودیم. با توجه به اینکه استرالیا در روزهای آخر خوب کار کرده و نمایش خوبی ارائه داده بود، آنالیز این تیم را بر این اساس گذاشتیم که سرویس هدفمند بزنیم و با دفاع مهارشان کنیم.
وی با بیان اینکه برای مسابقات چلنجر کاپ آسیا اهدافی فنی داشتیم، ادامه داد: فکر می‌کنم به اهدافمان رسیدیم. یکی از اهداف تیم بالا بردن کارایی حمله با کم کردن اشتباه بازیکنان بود که از 17 خطا در اوایل مسابقات به پنج خطا در هر بازی رسیدیم و این آمار خیلی خوبی است.
رشیدی افزود: بازیکنان جوانی به تیم ملی اضافه شده‌اند که در تورنمنت‌های کمی شرکت کرده‌اند. از طرفی نگین شیرتری پاسور تیم در چند تورنمنت نبود و دوباره اضافه شد. فکر می‌کنم این بازی‌ها خیلی به او کمک کرد که دوباره به اوج برگردد و با بازیکنان تیم هماهنگ شود. امروز تمام بازیکنان تیم حتی کسانی که جایگزین شدند خیلی کمک کردند. از ابتدا هم گفتم به این تیم ایمان دارم. بازیکنان جوانی داریم که باید فرصت بازی داشته باشند چون بازی به بازی اشتباهاتشان کم شد و تجربه‌شان بالاتر رفت.

سرمربی استرالیا: ایران بازیکنان قدبلند و سرعتی دارد

راسل بورگد، سرمربی تیم استرالیا در مورد بازی با ایران گفت: بازی امروز بسیار سخت و نزدیک بود. ایران بسیار خوب بازی کرد. می‌دانستیم که خط حمله قدرتمندی دارد و از سرعت بالایی برخوردار هستند. می‌دانستیم باید  در دفاع سریع عمل کنیم. در نهایت باید به ایران تبریک بگویم.
وی در مورد پیشرفت تیم والیبال زنان ایران در سال‌های اخیر اظهار کرد: ایران پیشرفت خوبی نسبت به قبل داشته است. ایران دختران قد بلندی دارد  که  انعطاف پذیری بالایی دارند و می‌توانند سرعت خوبی به بازی تیم‌شان بدهند. قدرت ایران در خط حمله، نقطه قوت این تیم است. البته دفاع روی تور ایران هم ثبات زیادی دارد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.