تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 48760

مشخص‌شدن دختران پینگ‌پنگ ایران در انتخابی المپیک

مشخص‌شدن دختران پینگ‌پنگ ایران در انتخابی المپیک

به گزارش ایسنا، مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه اردیبهشت ماه برگزار می شود. در این راستا فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد در جلسه‌ای مقرر شد که در بخش مردان نوشاد عالمیان نفر اول رنکینگ ایران با نظر کادر فنی برای حضور در این مسابقات انتصاب و دومین ملی‌پوش هم از طریق رقابت‌های

به گزارش ایسنا، مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه اردیبهشت ماه برگزار می شود. در این راستا فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد در جلسه‌ای مقرر شد که در بخش مردان نوشاد عالمیان نفر اول رنکینگ ایران با نظر کادر فنی برای حضور در این مسابقات انتصاب و دومین ملی‌پوش هم از طریق رقابت‌های انتخابی مشخص شود.
در بخش زنان هم با توجه به گزارش سرمربی تیم ملی از عملکرد دختران در رقابت‌های جهانی ندا شهسواری و مهشید اشتری هر دو انتصاب شدند تا در رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت کنند.
در این راستا شیما صفایی دیگر ملی‌پوش زنان به انتصاب در بخش زنان انتقاد کرده و در پیج شخصی خود نوشته است: «نفر اول بزرگسالان سه سال اخیر در مسابقات انتخابی تیم ملی و تنها نماینده بانوان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو هم اما در انتخابی المپیک امسال بدون هیچ مسابقه انتخابی کنار گذاشته شدم و با نظر کادر فنی (مدیر تیم‌های ملی، ‌سرمربی بزرگسالان بانوان و …) نفر دوم و چهارم آخرین انتخابی بزرگسالان با حضور همه بازیکنان تیم مالی انتصاب شدند. عدالت همان حقیقت است که جامعه عدل به خود پوشانده…»
انتهای پیام 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.