تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 45178

رسولی: پاسخگوی عملکرد گذشته و تاثیرگذار در آینده خواهیم بود

رسولی: پاسخگوی عملکرد گذشته و تاثیرگذار در آینده خواهیم بود

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، امیرابراهیم رسولی در ابتدای نخستین نشست خبری انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که در محل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد، با بیان این‌که «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پس از انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و مجلس یازدهم جلسات خود را برگزار کرده‌ایم»، گفت: عملکرد شورای ائتلاف

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، امیرابراهیم رسولی در ابتدای نخستین نشست خبری انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که در محل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد، با بیان این‌که «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پس از انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و مجلس یازدهم جلسات خود را برگزار کرده‌ایم»، گفت: عملکرد شورای ائتلاف نشان می‌دهد ما انتخاباتی عمل نکردیم و فراتر از یک تشکیلات شب انتخاباتی بودیم.
وی افزود: امیدوارم تا زمان انتخابات بتوانیم بازهم نشست خبری داشته باشیم. شورای ائتلاف کانون‌هایی در تهران و شهرستان‌ها فعال کرده است و تلاش کرده‌ایم با همه تشکل‌ها و گروه‌های مردمی در ارتباط باشیم.
وی تاکید کرد: تلاش ما این است که شورای ائتلاف فراتر از یک حزب سیاسی عمل کند و پاسخگوی عملکرد گذشته باشیم و درباره آینده اقدامات اثرگذاری داشته باشیم‌.
سخنگوی شورای ائتلاف هم‌چنین با اشاره به حمله شب گذشته سپاه پاسداران به مقر نیروهای تروریستی و مرتبطان با موساد در سوریه و کردستان عراق، هم اظهار کرد: این اقدام یک تلنگری برای رژیم کودک‌کش رژیم صهیونیستی بود که اقدامات جنایتکارانه‌ای در غزه داشته است و شورای ائتلاف نیز از این اقدام حمایت می‌کند.
ادامه دارد …

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.