تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
کد خبر : 36171

رسانه فرانسوی: اکوواس در ارتباط با نیجر در حال انجام یک بازی خطرناک است

رسانه فرانسوی: اکوواس در ارتباط با نیجر در حال انجام یک بازی خطرناک است

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، جیمز آندره، تحلیلگر ارشد شبکه “فرانس ۲۴” در تحلیلی درباره وضعیت نیجر گفت، با گذشت ضرب‌الاجلی که بلوک اکوواس به شورای نظامی کودتاچیان نیجر برای کنار رفتن از قدرت داد، اکنون نیت این کودتاچیان کاملا آشکار است. او در ادامه تحلیل خود بیان کرد، شورای نظامی کودتاچیان

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، جیمز آندره، تحلیلگر ارشد شبکه “فرانس ۲۴” در تحلیلی درباره وضعیت نیجر گفت، با گذشت ضرب‌الاجلی که بلوک اکوواس به شورای نظامی کودتاچیان نیجر برای کنار رفتن از قدرت داد، اکنون نیت این کودتاچیان کاملا آشکار است.
او در ادامه تحلیل خود بیان کرد، شورای نظامی کودتاچیان در نیجر به جای ورود به مذاکراتی بر سر انتقال قدرت، وارد مذاکره با هیچکس نشده و همچنان روی کار مانده و خود را برای هر اتفاقی که قرار است برایش پیش بیاید آماده می‌کند.
آندره اظهار کرد: سازمان اکوواس اکنون در حال انجام  یک “بازی خطرناک” است.
این سازمان هر چند که تهدید به مداخله نظامی در نیجر در صورت برآورده نشدن شرایطش از سوی شورای نظامی کودتاچیان کرده، اما اطلاعات بیشتری درباره اینکه چطور قرار است به منقضی شدن ضرب‌الاجلش به آنها پاسخ دهد، ارائه نکرده است.
تحلیلگر فرانس ۲۴ با خطاب قرار دادن اکوواس گفت: “کل مساله اکنون بر سر معتبر بودن است. مساله این است که شما قرار است چه گزینه‌های را برای مجبور کردن یک شورای نظامی به کناره گیری روی میز بگذارید؟”
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.