تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
کد خبر : 23630

ردیف اعتبار ویژه برای بانوان اعزامی به بازی‌های آسیایی و المپیک پاریس

ردیف اعتبار ویژه برای بانوان اعزامی به بازی‌های آسیایی و المپیک پاریس

به گزارش ایسنا، مریم کاظمی پور در حاشیه مراسم روز ملی پارالمپیک بر توجه ویژه وزارت ورزش به جامعه ورزش افراد معلول اشاره کرد و افزود: حضور در این جشن بیانگر دو اصل در حمایت از ورزشکاران معلول است که با توانمندی متفاوت در عرصه ورزش و جامعه حضور دارند؛ اول این که این افراد

به گزارش ایسنا، مریم کاظمی پور در حاشیه مراسم روز ملی پارالمپیک بر توجه ویژه وزارت ورزش به جامعه ورزش افراد معلول اشاره کرد و افزود: حضور در این جشن بیانگر دو اصل در حمایت از ورزشکاران معلول است که با توانمندی متفاوت در عرصه ورزش و جامعه حضور دارند؛ اول این که این افراد به عنوان شهروند حق استفاده از تمام امکانات و تسهیلات را در جامعه دارند و دوم اینکه افراد معلول می توانند از حیث اراده و استفاده از توانمندی هایشان الگو باشند. بنابراین باید توجه ویژه به این قشر داشته باشیم.
وی با بیان اینکه توجه به افراد معلول از نظر توانمندی و احساسات متفاوت از افراد سالم هستند، افزود: این افراد به عنوان جامعه بسیار توانمند در تمام اقشار اجتماعی حضور دارند. در مجموع جامعه افراد معلول قابل توجه هستند و در ایجاد جریانات اجتماعی نقش بسیار موثری دارند.
معاون وزیر با بیان اینکه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک متمرکز بر فعالیت جامعه افراد معلول هستند، تصریح کرد: البته وزارت ورزش در این زمینه فرصت خدمتگزاری را از دست نمی دهد و شرایط اجازه حضور این قشر توانمند کشور را فراهم می کند تا بتوانند پرچم کشور اسلامی را در تمام اقشار به اهتزاز درآورند.
کاظمی پور همچنین در خصوص انتقادات صورت گرفته در مورد شاکری فرد و انتصاب وی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان بانوان استان تهران افزود: در تصمیم‌گیری انتصابات نظر شخصی مهم نیست، نظر جمعی اهمیت دارد، با توجه به شاخص ها و توانمندی هایی که وی در زمینه های مختلف داشت و سوابقی که در اصفهان و تهران از او داشتیم و همچنین توجه به اینکه در پایگاه قهرمانی نقش وی قابل توجه بود، پس از بررسی لازم این تصمیم را گرفتیم. امیدوارم این جایگاه برای همه بانوان فراهم شود.
کاظمی‌پور در خصوص حمایت این وزارتخانه از بانوان برای کسب سهمیه بازی های المپیک و حضور در بازی های آسیایی تاکید کرد: ما تمام قد از بانوان حمایت خواهیم داشت تا در ادامه بتوانند در جهت اهتزاز پرچم کشورمان تلاش موثر داشته باشند، در این زمینه از حمایت نمایندگان مجلس، وزارت ورزش و در کمیته ملی المپیک و پارالمپیک هم برخوردار هستیم. البته برنامه های خود را در این زمینه طی ماه های آینده اعلام خواهیم کرد.
کاظمی پور در پایان همچنین از اختصاص ردیف اعتباری ویژه برای بانوان که نقش بسیار مهمی در رویکرد اجتماعی و کسب سهمیه خواهند داشت، خبر داد. انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.