تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 48093

پیروزی رمضان‌پور در انتخابی المپیک/ حذف امیری و صعود ۵ بوکسور ایران

پیروزی رمضان‌پور در انتخابی المپیک/ حذف امیری و صعود ۵ بوکسور ایران

به گزارش ایسنا، بامداد امروز (پنج‌شنبه – ۱۷ اسفند ۱۴۰۲)، ایمان رمضان‌پور به عنوان آخرین بوکسور ایران، در دور نخست مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس به روی رینگ رفت که موفق شد با پیروزی برابر حریف خود، راهی دور دوم این رقابت‌ها شود. بوکسور وزن ۹۲+ کیلوگرم ایران، در گام نخست “کدی‌ آگنس” از جزایر

به گزارش ایسنا، بامداد امروز (پنج‌شنبه – ۱۷ اسفند ۱۴۰۲)، ایمان رمضان‌پور به عنوان آخرین بوکسور ایران، در دور نخست مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس به روی رینگ رفت که موفق شد با پیروزی برابر حریف خود، راهی دور دوم این رقابت‌ها شود.
بوکسور وزن ۹۲+ کیلوگرم ایران، در گام نخست “کدی‌ آگنس” از جزایر سیشل‌ را پیش رو داشت که موفق شد پیروز از رینگ خارج شود و به عنوان پنجمین بوکسور ایران، راهی دور بعد این مسابقات که به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود صعود کند. او در دور بعد با برنده نبرد نمایندگان فرانسه و بلغارستان مبارزه می‌کند.
پیش از رمضان‌پور، در وزن ۹۲ کیلوگرم پوریا امیری از ایران با “جان ماروین” بوکسور ۳۱ ساله اهل فیلیپین، دارنده مدال نقره سال ۲۰۱۹ آسیا رقابت کرد و در نهایت نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت. او فعلا تنها بوکسور حذف شده ایران از این مسابقات است.
به این ترتیب از ۶ بوکسور اعزامی ایران به ایتالیا، پنج ملی‌پوش (دانیال شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد، مسلم مقصودی، میثم قشلاقی و ایمان رمضان‌پور) در دور نخست به برتری رسیدند.
این رقابت‌ها از روز یکشنبه، ۱۳ اسفند با حضور ۶۳۲ بوکسور از ۱۱۲ کشور در شهر بوستو آرسیتسیو (لُمباردی‌) ایتالیا آغاز ‌شده و تا بیست‌ویکم همین ماه ادامه دارد. این مسابقات، حکم انتخابی المپیک پاریس را دارد و چهار نفر برتر هر وزن، مسافر المپیک می‌شوند. 
تیم ملی ایران نیز با ۶ بوکسور راهی ایتالیا شده است. هدایت تیم ملی ایران را «فونتانا»ی کوبایی به عنوان سرمربی بر عهده دارد.
ترکیب تیم اعزامی ایران به شرح زیر است:
وزن ۵۷ کیلوگرم: دانیال شه‌بخش
وزن ۶۳.۵ کیلوگرم: علی حبیبی‌نژاد
وزن ۷۱ کیلوگرم: مسلم مقصودی
وزن ۸۰ کیلوگرم: میثم قشلاقی
وزن ۹۲ کیلوگرم: پوریا امیری
وزن ۹۲+ کیلوگرم: ایمان رمضان‌پور
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.