تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر : 25438

در ۲۵ سالگی با این کسبو کار میلیونر شدم

در ۲۵ سالگی با این کسبو کار میلیونر شدم

هر آدمی دوست دارد کسب و کار موفقی راه‌اندازی کند تا پول دربیاورد. من هم رویای میلیونر شدن را در سر داشتم که با کار اینترنتی در حوزه سرامیک به هدف خود رسیدم و امروزه جزو صادر کنندگان بزرگ ایران هستم. سرامیک طرح پارکت در ساخت و ساز ساختمانها نمای داخلی دارای اهمیت می باشد

هر آدمی دوست دارد کسب و کار موفقی راه‌اندازی کند تا پول دربیاورد. من هم رویای میلیونر شدن را در سر داشتم که با کار اینترنتی در حوزه سرامیک به هدف خود رسیدم و امروزه جزو صادر کنندگان بزرگ ایران هستم.

سرامیک طرح پارکت

در ساخت و ساز ساختمانها نمای داخلی دارای اهمیت می باشد که برای کف ساختمانها انواع کاشی و سرامیک طرح پارکت با انواع قیمت در بازار عرضه می گردد، که قیمت آن با توجه به درجه بندی آن تعیین می گردد.

 درجه بندی انواع کاشی و سرامیک پذیرایی از روی ‏پی ای آی آن مشخص می گردد که می توان نسبت به آن، کاشی مورد نظر را برای کفپوش خانه و محل کار نسبت به مقاومت و استحکام آن انتخاب نمود.

کاشیهای کف از موادی ساخته شده که در برابر رطوبت و در برابر خراش و ضربه مقاوم باشند و می توان به صورت اقساطی خرید کرد.

یکی از دلایل انتخاب سرامیک و کاشی برای کف این است که عمر طولانی دارند و به راحتی می توان آنها را تعمیر نمود.

 یعنی کاشی که مورد ضربه قرار گرفته یا خراب شده است را می توان جدا نمود و از کاشیهای دیگر را جایگزین آن نمود که باعث صرفه جویی در هزینه مجدد و خرید کفپوشهای جدید می گردد.

سرامیک طرح چوب دیواری

از پرکاربردترین و محبوب‌ ترین انواع مدلهای سرامیک می توانیم به مدل سرامیک طرح چوب دیواری اشاره داشته باشیم که از آن برای دیوار استفاده می شود.

تنوع آنها بسیار بالا بوده و در نتیجه قیمت منحصر به فرد دارد انواع کاشی و سرامیک دارای نقوش متفاوتی بوده و از آن به عنوان سرامیک پارکتی هم یاد می شود.

 سرامیکهای طرح چوب سرامیکهایی هستند که از جنس سرامیک ارزان هستند اما ظاهر آنها شبیه به چوب است در طرحها و اندازه های متنوعی به شکل چوب طراحی شده اند.

سرامیک طرح سنگ

کاشی و سرامیک طرح سنگ یزد یکی از اجزاء تشکیل دهنده هر ساختمان به شمار می رود، حال اینکه کاشی و سرامیک در کجا و چگونه به فروش می رسد بحث جداگانه ای است.

بنابراین بهترین راهی که یک فروشنده می تواند مشخصات بهترین نوع کاشی را بفهمد باید بداند برای ساخت آن از چه موادی استفاده شده است.

همچنین بهترین راه فروش کاشی و سرامیک از کارخانه است و هزینه کمتری هم به همراه دارد،البته ناگفته نماند که امروزه با استفاده از اینترنت می توان محصول خود را با بهترین روش به فروش رساند.

کاشی و سرامیک به عنوان مهمترین پوشش دهنده داخلی ساختمان شناخته می‌شود که بخش اعظمی از سطوح را که شامل کف ( اتاق ها، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، راهروها، ورودی، پارکینیک، معابر عمومی و …)، دیواره‌ها و حتی سقف و نمای خارجی ساختمان می‌شود.

ممکن است ده‌ها متر و حتی صدها متر را شامل شود را می‌پوشاند، هر چه متراژ کاشی و سرامیک بیشتر باشد به همان اندازه هزینه خرید کاشی و سرامیک برای آن نیز بیشتر می‌شود.

فروش کاشی در همه جای کشور بستگی به استفاده مردم از کاشی و سرامیک می باشد و چون امروزه مراجعه برای این محصول فراوان شده فروشگاه هایی تاسیس شده اند که در زمینه فروش در حال فعالیت و حمایت ار مصرف کننده هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.