تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
کد خبر : 36169

رایزنی ریابکوف با علی باقری در تهران

رایزنی ریابکوف با علی باقری در تهران

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، این دیپلمات ارشد روس که به منظور دیدار با مقامات ایران به تهران سفر کرده است، صبح امروز (دوشنبه) با علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در محل وزارت امور خارجه دیدار و رایزنی کرد. ریابکوف در سفر به تهران قرار است با

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، این دیپلمات ارشد روس که به منظور دیدار با مقامات ایران به تهران سفر کرده است، صبح امروز (دوشنبه) با علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در محل وزارت امور خارجه دیدار و رایزنی کرد.
ریابکوف در سفر به تهران قرار است با تعدادی دیگر از مقامات جمهوری اسلامی ایران از جمله «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه دیدار و رایزنی کند. مقام اردش وزارت خارجه روسیه همچنین قرار است فردا (سه‌شنبه) در نشستی که با موضوع بریکس در ایران برگزار می‌شود، شرکت کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز اعلام کرد: فردا نشستی با موضوع «ایران و بریکس؛ چشم‌انداز همکاری‌ها» در مرکز مطالعات سیاسی و بین الملل در تهران برگزار می‌شود. در این نشست مقامات کشورهای مختلفی حضور خواهند داشت، پنل‌های تخصصی در این نشست برگزار می‌شود و در یکی از پنل‌ها نمایندگان ارشد دیپلماتیک کشورهای عضو و سفرای آن‌ها در تهران حضور خواهند داشت.
پیش‌بینی می‌شود که یکی از محورهای رایزنی ریابکوف در تهران، موضوع احیای برجام و مذاکرات رفع تحریم هاعلیه ایران و همچنین آخرین تحولات بحران اوکراین باشد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه روز یکشنبه و در گفت‌وگو با خبرگزاری تاس، با تاکید بر اینکه احیای برجام منوط به تصمیم‌گیری طرف غربی و واشنگتن است، خاطرنشان کرد که مسکو آماده است تا نقش خود را برای بازگرداندن این توافق ایفا کند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.