تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
کد خبر : 39586

رایزنی السودانی و السیسی پیرامون تحولات اخیر فلسطین

رایزنی السودانی و السیسی پیرامون تحولات اخیر فلسطین

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، دفتر رسانه‌ای نهاد نخست‌وزیری عراق روز یکشنبه(۱۶ مهر) در بیانیه‌ای اعلام کرد که محمد السودانی، نخست‌وزیر عراق و عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر در تماسی تلفنی تحولات اخیر فلسطین را بررسی کردند. به گزارش بغداد الیوم، دو طرف بر اهمیت اتحاد موضع کشورهای عربی و اسلامی در برابر

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، دفتر رسانه‌ای نهاد نخست‌وزیری عراق روز یکشنبه(۱۶ مهر) در بیانیه‌ای اعلام کرد که محمد السودانی، نخست‌وزیر عراق و عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر در تماسی تلفنی تحولات اخیر فلسطین را بررسی کردند.
به گزارش بغداد الیوم، دو طرف بر اهمیت اتحاد موضع کشورهای عربی و اسلامی در برابر مشکلات مردم فلسطین و دفاع از مقدسات، امنیت و حقوق قانونی آن‌ها تأکید کردند که توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مورد تعرض قرار گرفته است.
السودانی و السیسی با اشاره به لزوم تحرک فوری به منظور جلوگیری از افزایش خشونتی که تأثیرات منفی بر خاورمیانه می‌گذارد، ایفای نقش جامعه بین‌الملل برای متوقف کردن سیاست‌های نژادپرستانه و حفظ حقوق ملت فلسطین برای داشتن یک زندگی کریمانه در سرزمینشان را خواستار شدند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.