تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 46192

راهپیمایی‌های مردم یمن در حمایت از فلسطین

راهپیمایی‌های مردم یمن در حمایت از فلسطین

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، راهپیمایی‌های همبستگی با ملت فلسطین در شهر صعده، الظاهر، المرازم، شعاره برازح، الجرشه بغمر، قطابر و ذویب و بنی بحر برگزار شد. تظاهرکنندگان پرچم‌های فلسطین و یمن و نیز دست نوشته‌هایی در دست داشتند که در آن حمله اسرائیل به غزه و کشتار ملت فلسطین در غزه

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، راهپیمایی‌های همبستگی با ملت فلسطین در شهر صعده، الظاهر، المرازم، شعاره برازح، الجرشه بغمر، قطابر و ذویب و بنی بحر برگزار شد.
تظاهرکنندگان پرچم‌های فلسطین و یمن و نیز دست نوشته‌هایی در دست داشتند که در آن حمله اسرائیل به غزه و کشتار ملت فلسطین در غزه توسط اشغالگران صهیونیست و حمایت آمریکا از این تجاوزات محکوم شده بود.
تجمع کنندگان شعارهایی در محکومی تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن و کشتار صهیونیست‌ها در غزه سر دادند.
آنها تاکید کردند به مبارزه و یاری ملت فلسطین تا پیروزی ادامه خواهند داد.
از جمله شعارهای سر داده شده در این راهپیمایی می‌توان به «به خدا توکل کرده‌ایم»، «با قرآن و آزادگان به مقابله به شیطان می‌رویم» و «با جان و خون از الاقصی دفاع می‌کنیم» اشاره کرد.
در بیانیه راهپیمایی صعده آمده‌است: از ملت‌های اسلامی و عربی می‌خواهیم به دولت‌هایشان فشار بیاورند و کالاهای صهیونیست‌ها را تحریم کنند زیرا غزه در محاصره است. این لکه ننگی است ما از ملت‌ها می‌خواهیم به محاصره کالاهای صهیونیستی و آمریکایی ادامه دهند.
این در حالی است که مردم یمن در میدان سبعین صنعا نیز برای حمایت از مردم غزه تجمع کرده‌اند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.