تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
کد خبر : 36262

دیدارکارگردان ایرانی با رئیس مجلس ویتنام/حمایت از«عاشقی در هانوی»

دیدارکارگردان ایرانی با رئیس مجلس ویتنام/حمایت از«عاشقی در هانوی»

به گزارش خبرنگار مهر، وونگ دین هوئه رئیس مجلس ویتنام از روز گذشته سه‌شنبه ۱۷ مرداد ماه به ایران سفر کرده تا در پنجاهمین سالگرد روابط دیپلماتیک ایران و ویتنام حضور پیدا کند. قربان محمدپور کارگردان سینمای ایران طی دیداری که با رئیس مجلس ویتنام داشت درباره موانعی که سد راه تولید فیلم «عاشقی در

به گزارش خبرنگار مهر، وونگ دین هوئه رئیس مجلس ویتنام از روز گذشته سه‌شنبه ۱۷ مرداد ماه به ایران سفر کرده تا در پنجاهمین سالگرد روابط دیپلماتیک ایران و ویتنام حضور پیدا کند.
قربان محمدپور کارگردان سینمای ایران طی دیداری که با رئیس مجلس ویتنام داشت درباره موانعی که سد راه تولید فیلم «عاشقی در هانوی» شده است، صحبت کرد.
در همین راستا وونگ دین هوئه نیز از ساخت اولین فیلم سینمایی که می‌تواند محصول مشترک سینمای ایران و ویتنام باشد و قرار است در سه کشور ایران، ویتنام و چین فیلمبرداری شود، ابراز خرسندی کرده و از سفیر ویتنام در ایران و معاون وزیر فرهنگ این کشور که او را در این جلسه همراهی می‌کردند، خواست تا حمایت‌های لازم از این پروژه صورت گیرد.
فیلم سینمایی «عاشقی در هانوی» پیش از این قرار بود قبل از شیوع ویروس کرونا، در کشور ویتنام تولید شود که به دلیل گسترش این بیماری و بسته شدن مرزهای کشور ویتنام، تولید این فیلم به تعویق افتاد. این در حالی است که قربان محمدپور پیش از این با بازیگر کره‌ای لی یونگ (بازیگر نقش یانگوم) برای بازی در این فیلم به توافق رسیده بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.