تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 41347

ابراز ناراحتی گوترش نسبت به افزایش تعصب علیه مسلمانان

ابراز ناراحتی گوترش نسبت به افزایش تعصب علیه مسلمانان

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تصاویر دردناک منتشر شده از خاورمیانه قلب آدمی را می‌شکند و روح را خرد می‌کند. وی در ادامه افزود: لفاظی‌های نفرت‌انگیز و اقدامات تحریک‌آمیز باید متوقف شوند. من نسبت به افزایش تعصب علیه مسلمانان عمیقا ناراحت

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تصاویر دردناک منتشر شده از خاورمیانه قلب آدمی را می‌شکند و روح را خرد می‌کند.
وی در ادامه افزود: لفاظی‌های نفرت‌انگیز و اقدامات تحریک‌آمیز باید متوقف شوند. من نسبت به افزایش تعصب علیه مسلمانان عمیقا ناراحت هستم. ما باید راهی جهت حفظ انسانیت مشترک‌مان پیدا کنیم.
در سی و سومین روز از جنگ غزه، مقاومت فلسطین به مقابله با تجاوزات اشغالگران ادامه می‌دهد، هدف قرار دادن تانک‌ها و جنگ‌افزارهای اشغالگران که در حال نفوذ به نوار غزه هستند شدت گرفته و پرتاب موشک‌ به عمق اراضی اشغالی ادامه دارد. از سوی دیگر، رژیم اشغالگر همچنان به سرسختی خود در رد هرگونه آتش‌بس بشردوستانه، با نادیده گرفتن تمام قوانین بین‌المللی ادامه می‌دهد.
رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که هواپیماها و توپخانه رژیم صهیونیستی همزمان اردوگاه الشاطی و نزدیکی منطقه برج‌های مخابراتی در شمال غرب شهر غزه را بمباران کردند. محله تل الهوا در جنوب غربی شهر شاهد حملات هوایی رژیم صهیونیستی بود بطوریکه منازل و آپارتمان‌ها را هدف قرار داد که منجر شد تعدادی شهید و زخمی شوند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.