تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 45327

دوومیدانی‌کاران در خواب خرگوشی؟

دوومیدانی‌کاران در خواب خرگوشی؟

به گزارش ایسنا، رقابت‌های دوومیدانی جایزه بزرگ داخل سالن در بخش زنان و مردان جمعه، ۲۲ دی به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار و نفرات برتر مواد مختلف معرفی شدند. از طرفی قرار است رقابت‌ها داخل سالن قهرمانی آسیا هم در روزهای ٢٨ تا ٣٠ بهمن ماه سال‌جاری در مجموعه تخصصی آفتاب انقلاب برگزار

به گزارش ایسنا، رقابت‌های دوومیدانی جایزه بزرگ داخل سالن در بخش زنان و مردان جمعه، ۲۲ دی به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار و نفرات برتر مواد مختلف معرفی شدند. از طرفی قرار است رقابت‌ها داخل سالن قهرمانی آسیا هم در روزهای ٢٨ تا ٣٠ بهمن ماه سال‌جاری در مجموعه تخصصی آفتاب انقلاب برگزار شود و رقابت‌های جایزه بزرگ به نوعی یک مسابقه تدارکاتی برای ورزشکارانی محسوب می‌شود که در قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند.
تیمور غیاثی در مورد رقابت‌های جایزه بزرگ به ایسنا گفت: این مسابقات برای دست‌گرمی و شناسایی ورزشکاران بود و فدراسیون تعدادی را برای قهرمانی آسیا شناسایی کرد تا در آینده نزدیک که تعمیرات سالن آفتاب انقلاب تمام شود، اردوها را تشکیل دهیم و آماده قهرمانی آسیا شویم.
او با بیان اینکه ۲۷ کشور برای حضور در رقابت‌های قهرمانی داخل سالن آسیا به میزبانی ایران اعلام آمادگی کرده‌اند، تاکید کرد: احساس می‌کنم مثل دوره‌های گذشته که به میزبانی ایران برگزار شده تیم‌ها در همه مواد شرکت نکنند و در ماده‌های محدودی بیایند. به طور مثال ژاپن با همه ورزشکارانش نمی‌آید و مواد خاصی را اعزام می‌کند. در طرف مقابل، ما با تیم کامل شرکت می‌کنیم و امیدوارم نتایج بهتری را کسب کنیم.
غیاثی ادامه داد: آقای مبینی با تیمش زحمت زیادی می‌کشند که این مسابقات به صورت آبرومند برگزار شود. همه زیرساخت‌ها در حال تعویض و تعمیر است. قرار است آقای دهلان الحمد رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا هم مقداری تشک پرش ارتفاع و پرش با نیزه به ما هدیه بدهند که در این صورت شرایط بدی از نظر زیرساختی نداریم.
او در مورد پیش‌بینی خود از عملکرد ایران در قهرمانی آسیا بیان کرد: دوومیدانی ورزشی رکوردی است و باید ببینیم بچه‌ها در خواب خرگوشی هستند یا اینکه انگیزه خوبی برای حضور در این مسابقات و ارائه عملکرد خوب دارند. این مسابقات از نظر رنکینگ مهم است چون بحث ورودی المپیک را داریم.
غیاثی در مورد حضور ۶ دوومیدانی‌کار ایران در رنکینگ کسب سهمیه المپیک گفت: تعدادی شانس المپیک دارند اما تا تیرماه وقت داریم و باید ببینیم در هوای آزاد چه کار می‌کنند. اگر این وضعیت ادامه داشته باشد سه، چهار نفری می‌توانند ورودی المپیک را بیاورند.
او ادامه داد: کسب سهمیه المپیک از طریق سهمیه مستقیم سخت است و نمی‌توانیم سهمیه بگیریم. آقای حدادی و قهرمانان سابق هم که سهمیه مستقیم می‌گرفتند، خداحافظی کرده‌اند و الان در لباس مربیگری هستند. از طرفی در دوومیدانی زنان ضعیف هستیم و خانم پریسا بهزادی نایب رئیس سابق فدراسیون گفته بود خسته شده و استعفا داد. به همین دلیل خانم محمودوند انتخاب شد که نیروی با انرژی و جوانی است. باید کمکش کنیم تا فعالیتش را برای زنان بیشتر کند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.