تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
کد خبر : 35268

واکنش فدراسیون جهانی والیبال به تاریخ‌سازی سامورایی‌ها

واکنش فدراسیون جهانی والیبال به تاریخ‌سازی سامورایی‌ها

به گزارش ایسنا، در ادامه مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های والیبال لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳، دو تیم ژاپن و اسلوونی به مصاف هم رفتند که در پایان ژاپن به پیروزی رسید. ژاپن موفق شد ۳ بر ۰ (۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲) برنده این دیدار باشد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود

به گزارش ایسنا، در ادامه مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های والیبال لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳، دو تیم ژاپن و اسلوونی به مصاف هم رفتند که در پایان ژاپن به پیروزی رسید. ژاپن موفق شد ۳ بر ۰ (۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲) برنده این دیدار باشد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.
فدراسیون جهانی والیبال در واکنش به پیروزی ژاپن نوشت: ژاپن به رهبری ایشیکاوا با اولین حضور در نیمه نهایی VNL تاریخ ساز شد. آسیایی ها با عملکرد درخشان کاپیتان خود در مرحله یک چهارم نهایی اسلوونی را پشت سر گذاشتند.  آسیایی‌ها با بازی در ارگو آرنا، برای اولین بار از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات صعود کردند. نماینده والیبال آسیا که در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ به عنوان بهترین نتیجه خود در این تورنمنت مقام پنجمی را کسب کردند، تنها یک برد با کسب اولین مدال خود در یک رویداد بین‌المللی از زمان کسب برنز جام قهرمانان FIVB در سال ۲۰۰۹ فاصله دارند.
یوکی ایشیکاوا، کاپیتان ژاپن در این بازی درخشید و با ۲۷ امتیاز عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشت.
ایشیکاوا درباره این برد گفت: ما از این برد بسیار خوشحالیم. این یک مسابقه شگفت انگیز از سوی ما بود. احساس می‌کردم خوب بازی می‌کنم و خوشحالم که به تیم کمک کردم تا در این مسابقه پیروز شود. ما در هر بازی احساس بهتری داریم و باید در نیمه نهایی به همین شکل بازی کنیم. قطعا بازی سختی خواهیم داشت.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.