تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر : 41063

دومین پیروزی دختران هوران یزد مقابل مدافع عنوان قهرمانی

دومین پیروزی دختران هوران یزد مقابل مدافع عنوان قهرمانی

دومین هفته از مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (جمعه ۱۲ آبان) با سه دیدار در شهرهای مختلف ایران پیگیری شد. در نخستین مسابقه این هفته و در سالن فدراسیون والیبال تیم‌های پیکان تهران و هوران یزد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار جذاب با پیروزی شاگردان «عالیه فتوحی» به

دومین هفته از مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (جمعه ۱۲ آبان) با سه دیدار در شهرهای مختلف ایران پیگیری شد.
در نخستین مسابقه این هفته و در سالن فدراسیون والیبال تیم‌های پیکان تهران و هوران یزد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار جذاب با پیروزی شاگردان «عالیه فتوحی» به پایان رسید.
دختران هوران یزد در این بازی شاگردان «پدیده بلوری‌زاده» که لقب مدافع عنوان قهرمانی را به همراه خود یدک می‌کشند، با نتیجه سه بر دو پس از ۱۳۶ دقیقه تلاش شکست دادند، تا دومین پیروزی خود را در خارج از خانه جشن بگیرند.
هرچند که سرو قامتان هوران در دست‌های دوم و چهارم به ترتیب با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ مغلوب میزبان خود شدند، اما در مقابل دیدگان ۱۰۰ تماشگر تهرانی تمایلی به پذیرفتن شکست نداشتند و در دست اول، سوم و پنجم به ترتیب با نتیجه ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۹ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند.
هوران با کسب این نتیجه چهار امتیازی شد.
این دیدار دو کارت زرد داشت که «مریم کامیابی» بازیکن شماره شش تیم هوران در دست دوم و «زهرا قنواتی» بازیکن شماره ۹ تیم پیکان در دست سوم این کارت‌ها را دریافت کردند.
هوران یزد ازساعت ۱۱ روز جمعه ۱۹ آبان در چارچوب برگزاری هفته سوم مرحله رفت بیست و سومین دوره لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور در سالن فدراسیون والیبال میهمان تیم مهرسان تهران خواهد بود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.