تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 44989

دمشق حمله آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم کرد

دمشق حمله آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم کرد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما حملات آمریکا و انگلیس به شهرهای یمن را که اقدامی تجاوزکارانه علیه ملت یمن و تهدیدی علیه امنیت و ثبات در منطقه دریای سرخ است، محکوم می‌کنیم. این تجاوز تلاش ناکامی برای منحرف کردن افکار عمومی جهانی از جنایت‌های

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما حملات آمریکا و انگلیس به شهرهای یمن را که اقدامی تجاوزکارانه علیه ملت یمن و تهدیدی علیه امنیت و ثبات در منطقه دریای سرخ است، محکوم می‌کنیم. این تجاوز تلاش ناکامی برای منحرف کردن افکار عمومی جهانی از جنایت‌های اسرائیل علیه ملت فلسطین است. آمریکا با این جنایت بار دیگر ثابت کرد که شریک تجاوز اسرائیل علیه غزه است.
به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: ما اظهارات نمایندگان دولت آمریکا را که از مقامات رژیم اشغالگر حمایت کرده و قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارند، جنایت‌های وحشیانه ضد بشری اسرائیل را نادیده می‌گیرند و تلاش می‌کنند تا اسرائیل از مجازات در امان بماند، محکوم می‌کنیم.
در ادامه این بیانیه تاکید شده است: ما از اقدام آفریقای جنوبی علیه اسرائیل در دیوان بین‌المللی دادگستری استقبال می‌کنیم. چنین اقدامی مجازات اسرائیل را به خاطر جنایت‌هایش علیه ملت فلسطین در طول ۷۵ سال تضمین می‌کند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.