تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 46648

دعوت وزارت آموزش و پرورش از فرهنگیان و دانش‌آموزان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دعوت وزارت آموزش و پرورش از فرهنگیان و دانش‌آموزان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا در متن بیانیه وزارت آموزش و پرورش آمده است: ماه بهمن یاد آور پیروزی ملتی غیور بر نظام ستمشاهی و اربابان خارجی آن  است. ملت ایران در راه رسیدن به آرمان‌های بزرگ و متعالی خود  زمستان ظلم و وابستگی و استبداد را به بهار استقلال، آزادی و

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا در متن بیانیه وزارت آموزش و پرورش آمده است: ماه بهمن یاد آور پیروزی ملتی غیور بر نظام ستمشاهی و اربابان خارجی آن  است. ملت ایران در راه رسیدن به آرمان‌های بزرگ و متعالی خود  زمستان ظلم و وابستگی و استبداد را به بهار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مبدل ساخت و پرچم  ظلم ستیزی  و حق طلبی را با هدایت معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) در جهان به اهتزاز درآورد. سلام و درود خداوند بر شهیدانی که در راه این آرمان بزرگ از جان خویش گذشتند و امروز در پرتو نور این ستارگان فروزان، نهال بالنده انقلاب، به شجره‌ای مبارک و مستحکم تبدیل شده است.
انقلاب اسلامی ایران، انقلابی عمیق و ریشه دار است که بن مایه‌های فرهنگی و اجتماعی آن  نمود و بروز ویژه‌ای دارند. این انقلاب شکوهمند، در عرصه آموزش و پرورش، تغییر و تحولات مثبت، دستاوردهای بزرگ، و پیشرفت‌های عظیمی را رقم زده است و امروز درگام دوم انقلاب، دستگاه تعلیم و تربیت کشور با اتکا به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، در مسیر تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی به پیش می‌رود.
در این مسیر اگر چه با جنگ ادراکی و شناختی جبهه استکبار مواجهیم اما در سایه هدایت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز و با اتکا به حضور جهادگرانه فرهنگیان با بصیرت به عنوان افسران سپاه پیشرفت کشور و با امید به دانش آموزان انقلابی آینده ساز، به فتح قله‌های پیش رو ایمان داریم.
بر این اساس و در آستانه چهلمین روز شهادت مظلومانه معلمان و دانش آموزان شهید حمله تروریستی کرمان،  فرهنگیان و دانش آموزان  کشور با عزمی راسخ در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضور آگاهانه و حماسی خود را به نمایش خواهند گذاشت و در این مسیر از مردم فهیم و بزرگوار ایران عزیز دعوت می‌کنند تا به عهد و رسم همیشگی در روز ۲۲ بهمن با حضور در این راهپیمایی به رویارویی با  آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی برخیزند و پرچم عزت و اقتدار کشور را به اهتزاز درآورند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.