تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر : 13294

از عربی حرف زدن دبیر تا اعلام آمادگی برای مربیگری در کربلا

از عربی حرف زدن دبیر تا اعلام آمادگی برای مربیگری در کربلا

به گزارش ایسنا، علیرضا دبیر در نشست وزیر و رییس کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیون ها با هیات عراقی بیان کرد: رییس فدراسیون کشتی عراق کجا است؟ سپس به عربی گفت: لا موجود؟ کشتی در کل دنیا مشکل دارد. او عنوان کرد: ما در عمل ثابت می کنیم‌ و از یک ماه پیش با

به گزارش ایسنا، علیرضا دبیر در نشست وزیر و رییس کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیون ها با هیات عراقی بیان کرد: رییس فدراسیون کشتی عراق کجا است؟ سپس به عربی گفت: لا موجود؟ کشتی در کل دنیا مشکل دارد.

او عنوان کرد: ما در عمل ثابت می کنیم‌ و از یک ماه پیش با فدراسیون کشتی عراق تفاهم‌نامه خود را امضا کرده ایم.  بر اساس تفاهم‌نامه ای  که بستیم تیم ما با ۳۵ نفر در عراق اردو زد. از ۱۵ اسفند نیز تیم ملی کشتی فرنگی عراق مهمان ما هستند. نکته این است که نه ما از آنها پول می گیریم نه آنها از ما. همچنین شش مربی خوب ما راهی عراق می شوند. من به رییس فدراسیون عراق گفته ام که نگران نباشد تا وقتی من رییس فدراسیون هستم مربی خواستند، بگویند. اگر برای کربلا مربی خواستند، خودم می آیم. من خودم به شخصه دوست دارم کشتی عراق به روزهای پر افتخار گذشته خود برگردد.

او افزود: تفاهم نامه ما برای رده های  نوجوانان، جوانان و بزرگسالان  است و خط قرمزی برای حضور کشتی گیران عراق نداریم و با افتخار از آنها پذیرایی می کنیم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.