تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 45277

دستگیری مخلان نظم و امنیت اجتماعی در ساری

دستگیری مخلان نظم و امنیت اجتماعی در ساری

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “عبداله حسن زاده ” در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر قدرت نمایی و حمل سلاح سرد، نزاع و درگیری و ‏ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط ۴ نفر از اراذل و اوباش

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “عبداله حسن زاده ” در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر قدرت نمایی و حمل سلاح سرد، نزاع و درگیری و ‏ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط ۴ نفر از اراذل و اوباش که شامل یک زن و سه مرد بوده اند، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران یگان امداد این شهرستان پس ازهماهنگی قضائی با انجام تحقیقات میدانی متهمان را شناسایی و آنها را در حال درگیری با شهروندان دستگیر کردند و از آنها، یک عدد قمه و یک شمشیر کشف شد.
سرهنگ حسن زاده با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد آن را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.
دستگیری سارق سیم و کابل برق در نوشهر
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری سارق سیم و کابل برق با ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ ” اکبر درویشی ” گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق درحوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی، افزود: ماموران پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی وتحقیقات پلیسی، موفق به شناسایی سارق شدند.
فرمانده  انتظامی شهرستان نوشهر، تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۷ فقره سرقت سیم و کابل برق و تلفن در این شهرستان اقرار کرد.  مقادیر قابل توجهی سیم و کابل برق و تلفن از مخفیگاه وی کشف شد  و پس از تشکیل پرونده قضایی روانه زندان شد.
سرهنگ “اکبر درویشی” در خاتمه از شهروندان خواست: با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله انتظامی و امنیتی از طریق سامانه ۱۱۰ و یا کلانتری و پاسگاه محل سکونت خود، پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان یاری کنند.
کشف چوب جنگلی قاچاق در بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “علی داداش تبار” با اعلام این خبر، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی  و درپی کسب خبر مبنی برجمع‌آوری و دپوی چوب در منطقه جنگلی بندپی بررسی این موضوع در دستورکارماموران قرارگرفت.
وی افزود: پس از شناسایی محل دپو، ماموران انتظامی با همکاری ماموران جنگلبانی به محل اعزام شدند.
سرهنگ داداش تبار عنوان کرد: ماموران در بازرسی از محل دپوی چوب،مقدار پنج تن چوب جنگلی قاچاق را کشف کردند و در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در بهشهر
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق از ۴ خودروی نیسان و سواری خبر داد.
سرهنگ ” علی اکبر قلی پور ” در تشریح این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا مأموران انتظامی این فرماندهی با اجرای طرح های مراقبتی موفق به شناسایی ۴ قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان شدیم.
وی افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را در ایست و بازرسی این شهرستان شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: ماموران در بازرسی از داخل خودروها ۵ تن و ۲۰۰ کیلو چوب قاچاق، فاقد هرگونه مجوز برداشت کشف کردند.
سرهنگ قلی پور، با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند در خاتمه از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای غیرمجاز توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.