تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
کد خبر : 34178

دستگیری اشرار مسلح در تیران

دستگیری اشرار مسلح در تیران

سرهنگ یوسف بهرام‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اراذل و اوباش مسلح که در شهرستان چادگان اقدام به تیراندازی به سمت مردم کرده بودند در تیران و کرون دستگیر شدند. وی افزود: این افراد پس از انجام اقدام مجرمانه خود به سمت تیران متواری شده بودند که توسط عوامل انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ یوسف بهرام‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اراذل و اوباش مسلح که در شهرستان چادگان اقدام به تیراندازی به سمت مردم کرده بودند در تیران و کرون دستگیر شدند.
وی افزود: این افراد پس از انجام اقدام مجرمانه خود به سمت تیران متواری شده بودند که توسط عوامل انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی تیران و کرون با بیان اینکه اقدام مجرمانه این افراد شرور منجر به جرح افرادی در چادگان شده بود، تصریح کرد: پس از دستگیری افراد مذکور، آنان تحویل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان چادگان شدند.
بهرام پور با اشاره به دستگیری کمتر از یک ساعت آنان، یادآور شد: بازجویی و بررسی پرونده این متهمان در آن شهرستان انجام خواهد شد.
وی همچنین از دستگیری ۲ نفر قاچاقچی سوخت خبرداد و گفت: از این افراد ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و جهت صدور رأی و انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.
فرمانده انتظامی تیران و کرون هوشیاری و تلاش پلیس در این منطقه برای برقراری امنیت را مهم خواند و گفت: نظارت‌های پلیس در جاده‌ها و مسیرهای مواصلاتی ضریب امنیت را در این منطقه افزایش داده است.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.