تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 12440

انهدام باند قاچاق موادمخدر در آب‌های خلیج فارس

انهدام باند قاچاق موادمخدر در آب‌های خلیج فارس

سردار احمدعلی گودرزی صبح امروز (هفتم بهمن ماه) در تشریح این خبر گفت: در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مرزبانان استان هرمزگان با اشراف و تسلط اطلاعاتی  بر قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ، در عملیاتی مقتدرانه و تاکتیکی از ورود محموله سنگین تریاک به کشور جلوگیری کردند. فرمانده مرزبانی انتظامی کشور

سردار احمدعلی گودرزی صبح امروز (هفتم بهمن ماه) در تشریح این خبر گفت: در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مرزبانان استان هرمزگان با اشراف و تسلط اطلاعاتی  بر قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ، در عملیاتی مقتدرانه و تاکتیکی از ورود محموله سنگین تریاک به کشور جلوگیری کردند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور افزود: مرزبانان جان برکف و سلحشور در این عملیات، ضمن توقیف ۲ فروند شناور، مقدار ۹۰۰ کیلوگرم تریاک را کشف و در این رابطه ۳ نفر از سرشاخه های اصلی باند قاچاق موادمخدر را دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی استان هرمزگان، وی با بیان اینکه مرزهای آبی کشور امن بوده  و محل جولان قاچاقچیان موادمخدر و معاندان نیست، تصریح کرد، مرزبانان با تعامل و دیپلماسی گسترده با همسایگان حوزه خلیج فارس،  امنیت آب های انحصاری خلیج فارس را بیش از پیش تامین و در امر مقابله با قاچاق تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.