تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
کد خبر : 25501

در کمترین زمان ثروتمند شدم

در کمترین زمان ثروتمند شدم

اولین راهی که پیدا کردم برای پیشرفت و ثروتمند شدن این بود که در عرضه های کوچک تر سرمایه گذاری کنم مانند شومیز زنانه که طرفدار زیادی دارد و پرفروش و پرسود است، با این ترفند روز به روز پیشرفت کردم. شومیز زنانه حریر یکی از دغدغه های خانم ها در مراسمات و دورهمی ها

اولین راهی که پیدا کردم برای پیشرفت و ثروتمند شدن این بود که در عرضه های کوچک تر سرمایه گذاری کنم مانند شومیز زنانه که طرفدار زیادی دارد و پرفروش و پرسود است، با این ترفند روز به روز پیشرفت کردم.

شومیز زنانه حریر

یکی از دغدغه های خانم ها در مراسمات و دورهمی ها پوشیدن یک لباس مناسب و شیک می باشد شومیز زنانه حریر با طرح گلدار از دسته لباس هایی هستند که خانوم ها بدون هیچ نگرانی می توانند آن ها را بپوشند و در مجلس بدرخشند. شومیز ها از دسته لباس هایی هستند که هر خانومی حداقل یک عدد از آن را در کمد خود دارد چون که بسیار کاربردی بوده و در هر موقعیتی امکان پوشیدن آن ها وجود دارد بسیاری از خانوم ها از شومیز ها به عنوان یک زیر مانتویی در زیر مانتو های خود استفاده می کنند. همانطور که می دانید شومیز های که دارای اندازه هایی به نسبت کوتاه تر هستند قابلیت ست کردن با انواع شلوار و دامن را دارند اما شومیز هایی که قد آن ها کمی بلند تر است فقط قابلیت پوشیدن با شلوار را دارند. شومیز ها بسته به طرح، جنس، یقه و مدل آستین دارای انواع گوناگونی می باشند که ما در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع مختلف شومیز ها بپردازیم.

پوشیده بودن لباس یکی از معیار هایی می باشد که خانوم ها هنگام خرید به آن توجه ویژه ای دارند شومیز های زنانه ی بلند از دسته لباس های پوشیده ای هستند که در جنس و همچنین طرح های متفاوتی تولید و روانه ی بازار های هدف می شوند.

شومیز زنانه بلند گلدار

در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع شومیز زنانه بلندگلدار، خواص، کاربرد ها،  قیمت خرید این محصول و مصارف آن بپردازیم. به پیراهن های خنک، راحت و نسبتا بلند زنانه شومیز می گویند که در مکان های مختلفی به کار می رود. شومیز ها همان پیراهن های مردانه ای هستند که جلوی آن ها دکمه می خورد و تن خور بسیار آزاد و راحتی دارند. تاریخچه این گونه از لباس های زنانه به کشور فرانسه برمی گردد که در لغت فرانسوی به آن Chemise می گویند و شامل طیف گسترده ای از پیراهن های زنانه آستین بلند و آستین کوتاه، دکه دار یا جلو بسته، بلند یا کوتاه و یا حتی ژاکت های زمستانه می شوند.

اما در کشور ما  کلمه شومیز را تنها برای نوع خاصی از لباس های زنانه به کار می برند و آن هم  به لباس هایی که معمولا آستین بلندی دارند  و مناسب برای مجالس و مهمانی ها هستند، شومیز گفته می شود.

شومیز نخی

خانم ها در فصل تابستان انواع شومیز نخی ساده دخترانه می پوشند زیرا علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که دارد باعث جلوگیری از نفوذ گرما به بدن آن ها می شود. این لباس در انواع طرح و رنگ های شاد و روشن بسته به سلیقه و نوع استایل هر کسی متفاوت از یکدیگر می باشد که معمولا کمی آزادتر از سایزی که دارند دوخته می شود تا افراد در مقابل آفتاب سوزان ظهر تابستان عرق نکنند. عده ای برای شیک تر به نظر رسیدن تیپ خود زیر مانتو به جای تیشرت از این محصول استفاده می کنند زیرا علاوه بر ظاهر قشنگی که به افراد می بخشد تن آن ها را خنک نگه می دارد و از قرمز شدن سطح پوست آن ها جلوگیری می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.