تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 44936

اسکان دوومیدانی‌کاران به عهده فدراسیون نیست/ اعلام آمادگی ۲۶ کشور برای قهرمانی آسیا در ایران

اسکان دوومیدانی‌کاران به عهده فدراسیون نیست/ اعلام آمادگی ۲۶ کشور برای قهرمانی آسیا در ایران

به گزارش ایسنا، مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی داخل سالن جمعه، ۲۲ دی به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود. موضوعی که باعث انتقاد برخی از شرکت کنندگان شده این است که فدراسیون مسئولیتی در قبال اسکان ورزشکاران برعهده نگرفته است و با توجه به اینکه خوابگاه آفتاب انقلاب هم در حال بازسازی است امکان

به گزارش ایسنا، مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی داخل سالن جمعه، ۲۲ دی به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود. موضوعی که باعث انتقاد برخی از شرکت کنندگان شده این است که فدراسیون مسئولیتی در قبال اسکان ورزشکاران برعهده نگرفته است و با توجه به اینکه خوابگاه آفتاب انقلاب هم در حال بازسازی است امکان استفاده از آن وجود ندارد.  
محمد مشهدی یاری در مورد اسکان شرکت‌کنندگان حاضر در جایزه بزرگ به ایسنا گفت: این مسابقات آزاد است و ما موظف نیستیم اسکان به کسی بدهیم. از طرفی آفتاب انقلاب تحت تعمیرات است و اگر قبلا می‌توانستیم کمک کنیم الان امکان کمک کردن در زمینه اسکان را نداریم.  
او در ادامه افزود: اسکان در خوابگاه‌ آفتاب انقلاب مختص ملی‌پوشان است، یعنی لیستی مورد تایید کمیته فنی داریم که شاید ۳۰ نفر باشند. اگر خوابگاه آفتاب انقلاب درست باشد این نفرات می‌توانند از آن استفاه کنند. نفرات شاخص تیم ملی هم هر کدام در جایزه بزرگ شرکت کنند برایشان هتل می‌گیریم تا زمانی که آفتاب انقلاب تعمیر شود.  
سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در مورد کشورهای شرکت کننده در قهرمانی داخل سالن آسیا که به میزبان ایران برگزار خواهد شد، گفت: ۲۶ کشور و حدود ۴۰۰ ورزشکار تا الان اعلام آمادگی کرده‌اند. البته این لیست اولیه کشورهاست و چهارشنبه آخرین روز ثبت نام در سایت کنفدراسیون آسیا بود و شنبه تعداد نفرات اصلی کشورها مشخص می‌شود.  
انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.