تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 25479

در عرض 2 ماه سرمایه ام 3 برابر شد

در عرض 2 ماه سرمایه ام 3 برابر شد

با وارد شدن به دنیای تجارت و حوزه انواع شیلنگ و 2 ماه تلاش بی وقفه و کار با جدیت و هدفمندی برای رسیدن به ثروت، در نتیجه تمامی زحمات خود را دیدم و در این مدت کم سرمایه اولیه ام 3 برابر شد. شیلنگ آب حیاط افراد در زمین کشاورزی شیلنگ آب حیاط چاه

با وارد شدن به دنیای تجارت و حوزه انواع شیلنگ و 2 ماه تلاش بی وقفه و کار با جدیت و هدفمندی برای رسیدن به ثروت، در نتیجه تمامی زحمات خود را دیدم و در این مدت کم سرمایه اولیه ام 3 برابر شد.

شیلنگ آب حیاط

افراد در زمین کشاورزی شیلنگ آب حیاط چاه نصب می کنند تا در همه سطح روی محصولات به خوبی منتقل شود. این محصول معمولا عرض پهنی دارد تا به راحتی آبیاری انجام شود و همچنین از جنس پلاستیک با استحکام بالا باشد تا در مقابل نور مستقیم خورشید سریع تغییر رنگ و شکل ندهد. این محصول همچنین دارای مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه در اثر رفت و آمد افراد روی آن می باشد و جوری در محیط تعبیه شوند تا در مصرف آب صرفه جویی شود.

افراد برای شستن محیط باز خانه خود شیلنگ آب حیاط وصل می کنند طول آن باید طوری باشد تا بتوان همه سطوح کف را پاک کرد و جنس آن دارای بافت محکمی باشد در مقابل نور آفتاب ذوب نشود. این محصول از سایز های مختلفی بسته به متراژ منزل مسکونی یا تجاری برخوردار است تا بتوان در همه مکان ها از آن استفاده کرد که معمولا در بالکن و یا پشت بام هم به کار می رود. برای افزایش طول عمر این محصول سعی کنید در معرض مستقیم نور خورشید قرار ندهید تا بافت آن از یکدیگر باز و گشاد شود.

شیلنگ آب رگلاتور

یکی از لوازمی که شرکت های تولید کننده قطعات خودرو مبادرت به تولید آن به صورت بسیار گسترده ای می کنند، انواع شیلنگ آب رگلاتور کاربراتور پراید و سایر خودرو های تولیدی کشورمان می باشد این قطعات بر خلاف ظاهرشان اهمیت بسیار زیادی در عملکرد خودرو دارند و استفاده از جنس اصل و با کیفیت آن می تواند باعث بالا رفتن راندمان خودرو شود.

یکی از اجزای مهم و حیاتی در تمامی انواع خودرو های پراید، رادیاتور می باشد که نقش خنک کردن آب مورد استفاده در این خودرو را به عهده دارد شیلنگ آب رادیاتور پراید، نقش انتقال آب داغ خودرو به رادیاتور و همینطور خروج آب سرد شده از آن را ایفا می نماید. این آب با جریان یافتن در اطراف موتور خودرو، حرارت آن را به خود جذب کرده و در نتیجه باعث خنک شدن آن و افزایش راندمان این وسیله نقلیه می شود در این فرآیند آبی که حرارت موتور را به خود جذب کرده، با استفاده از شیلنگ های مخصوص به قسمت خنک کننده یا همان رادیاتور منتقل می گردد.

شیلنگ آتش نشانی

در آتش نشانی یکی از تجهیزات مهم و اساسی که برای اطفا حریق استفاده می شود شیلنگ آتش نشانی است که در این میان شرکت صنعتی اشباخ یکی از تولیدکنندگان این شیلنگها در دو نوع ضد اسید و برزنتی می باشد. همانطور که می دانید، شیلنگهای آتش نشانی باید طوری طراحی شوند تا انتقال آب از آنها با فشار بسیار قوی انجام گیرد. جنس و مقاومت بسیار با کیفیتی دارد، زیرا در هنگام استفاده در مواقعی که آتش بسیار زیاد می باشد، مشکلی به وجود نیاید. معمولا جنس شیلنگهای آتش نشانی از جنس پلاستیکی، برزنتی و کتان می باشد که هر کدام از با کیفیت ترین مواد اولیه تولید شده اند. همانطور که مستحضر هستید معمولا برای محیطهای باز از شیلنگهای آتش نشانی بر روی ماشین آتش نشانی استفاده می کنند و به آنها متصل می شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.