تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 12595

در جام ملت‌های آسیا با تمام وجود جنگیدیم / دختران ایرانی قابل تقدیرند

در جام ملت‌های آسیا با تمام وجود جنگیدیم / دختران ایرانی قابل تقدیرند

سارا ظهرابی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص عملکرد تیم‌ملی فوتبال بانوان در اولین حضور خود در جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: با توجه به این‌که اولین حضور ایران در این مسابقات بود، واقعا سطح مسابقات بالا بود و شرکت در این مسابقات تجربه بسیار خوبی برای ما شد. وی ادامه داد: با وجود این‌که

سارا ظهرابی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص عملکرد تیم‌ملی فوتبال بانوان در اولین حضور خود در جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: با توجه به این‌که اولین حضور ایران در این مسابقات بود، واقعا سطح مسابقات بالا بود و شرکت در این مسابقات تجربه بسیار خوبی برای ما شد.

وی ادامه داد: با وجود این‌که می‌دانستیم سطح مسابقات بالا است اما همه بازیکنان با انگیزه وارد جام ملت‌ها شدیم و اصلا خودمان را از قبل برای هیچ بازی بازنده نمی‌دانستیم. درست است که نتایج چندان خوبی کسب نکردیم ولی همه بازیکنان با تمام وجود جنگیدند و آن‌چه در توان داشتند را به نمایش گذاشتند.

کاپیتان خوزستانی تیم‌ملی فوتبال بانوان در پاسخ به این سوال که به نظر شما تفاوت فوتبال ایران با چین و چین تایپه چقدر است؟ گفت: چین یکی از تیم‌های قدر در آسیا و فوتبال جهان است و حرف زیادی برای گفتن دارد. این تیم چندین دوره قهرمان جام ملت‌های آسیا شده است و به صورت مرتب نیز در تورنمنت‌های معتبر و مختلف شرکت می‌کند. درست است که نتیجه قابل قبولی مقابل این تیم نگرفتیم اما آن‌چه داشتیم را به نمایش گذاشتیم و به طور واضح باید بگویم زورمان به تیم چین تیمی نرسید.

وی افزود: تیم چین تایپه نیز تیم خیلی قوی و خوبی است. ما قبلا با این تیم بازی کرده بودیم و به نظرم در بازی با این تیم خیلی بهتر و روان‌تر از بازی با چین بودیم اما متاسفانه با توجه به این‌که چند بازیکن ما به کرونا مبتلا شدند شرایط برای تیم‌ملی سخت شد، وگرنه قطعا می‌توانستیم نتیجه‌ای جز شکست رقم بزنیم.

ظهرابی‌نیا با بیان این‌که دختران ایرانی در جام ملت‌ها واقعا جنگیدند و این قابل تقدیر است، گفت: شاید خیلی‌ها بگویند تیم‌ملی فوتبال بانوان نتیجه نگرفت و شکست‌های بدی داشت اما من به شخصه از تک‌تک بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم زیرا تا لحظه آخرِ آخرین دیدارمان روحیه و انگیزه خود را حفظ کردند و جنگیدند و ناامید نشدند. به هر حال حداقل حضور در این مسابقات تجربه خوبی برای بازیکنان‌مان شد و ان‌شاءالله در ادامه راه از این تجربه استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود آقای عزیزی‌خادم و خانم موسوی رئیس و نایب‌رئیس فدراسیون بابت نگاه برابری که به فوتبال آقایان و بانوان می‌شود، خیال‌مان راحت است و مطمئنا در ادامه راه نیز به همین صورت است. اتفاق خیلی خوبی که برای فوتبال بانوان ایران رقم خورد، نگاه ویژه و حمایت مردم بود؛ همیشه قرار نیست حمایت از طرف مسئولان باشد و قطعا حمایت مردم و دعای خیرشان خیلی می‌تواند به بازیکنان کمک کند و این مهم برای ما رقم خورد. اگرچه نتوانستیم آن‌ها را خوشحال کنیم اما امیدوارم در ادامه راه بتوانیم آن‌ها را شاد کنیم. در هر صورت با دید مثبتی که آقای عزیزی‌خادم و فدراسیون دارد، قطعا راه روشنی برای فوتبال بانوان ایران است.

کاپیتان تیم‌ملی فوتبال بانوان در پایان از ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به دلیل استخدام در این دستگاه قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.