تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
کد خبر : 43449

درگیری مقاومت با اشغالگران در شمال کرانه باختری/ یورش مجدد به جنین

درگیری مقاومت با اشغالگران در شمال کرانه باختری/ یورش مجدد به جنین

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، نیروهای رژیم صهیونیستی تجهیزات نظامی گسترده‌ای را وارد شهر طوباس در شمال کرانه باختری کردند. به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، درگیری‌های مسلحانه‌ای میان اعضای مقاومت فلسطین و نیروهای رژیم صهیونیستی در اطراف این شهر رخ داد. نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز جمعه به شهر طوباس در

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، نیروهای رژیم صهیونیستی تجهیزات نظامی گسترده‌ای را وارد شهر طوباس در شمال کرانه باختری کردند.
به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، درگیری‌های مسلحانه‌ای میان اعضای مقاومت فلسطین و نیروهای رژیم صهیونیستی در اطراف این شهر رخ داد.
نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز جمعه به شهر طوباس در کرانه باختری یورش بردند.
این نیروها همچنین به شهرک نحالین در جنوب غرب شهر بیت لحم در جنوب کرانه باختری نیز یورش بردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی سه فلسطینی را در جنوب نابلس بازداشت کردند.
همچنین در درگیری‌های فلسطینی‌ها با نیروهای رژیم صهیونیستی در شهرک السیله الحارثیه در غرب شهر جنین پنج فلسطینی زخمی شدند.
نیروهای رژیم صهیونیستی در ادامه به شهرک یعبد یورش برده و ایست نظامی را در ورودی‌های این شهرک و ورودی روستای کفیرت و مسیر شهرک عرابه ایجاد کردند.
صبح روز پنجشنبه وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده بود که در حمله پهپادی به شرق جنین چهار تن شهید و شش تن زخمی شدند.
به گفته منابع نیروهای رژیم صهیونیستی صدها فلسطینی را در شهر جنین و اردوگاه آن بازداشت کردند و وضعیت انسانی در این اردوگاه به دلیل محاصره آن توسط این رژیم بسیار وخیم است.
در حالی که رژیم صهیونیستی نگران تشدید تنش در شهرهای کرانه باختری در واکنش به جنایت‌های رژیم در نوار غزه است، ارتش رژیم صهیونیستی به بازداشت‌های بی‌سابقه در کرانه باختری ادامه می‌دهد.

از سوی دیگر رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که یک پهپاد صهیونیستی هدف جدیدی را در خیابان عمان در شهر نابلس در شمال کرانه باختری مورد حمله قرار داد.
این پهپاد پیش از آن نیز یک خودروی فلسطینی را در خیابان السوق در اردوگاه بلاطه هدف قرار داده بود.
شبکه الاقصی به نقل از منابع اعلام کردند که سه تن از اعضای مقاومت که خودرویشان توسط یک پهپاد در خیابان عمان و اردوگاه بلاطه هدف قرار گرفت، از این حمله جان سالم به در بردند.
در این باره خبرنگار الجزیره اعلام کرد که چند جوان فلسطینی از دو حمله پهپادی به خودرویشان در شهر نابلس جان سالم به در بردند.
همچنین منابع فلسطینی اعلام کردند که نیروهای رژیم صهیونیستی منزل خانواده زیاد صفدی، اسیر فلسطینی را در روستای عوریف در جنوب نابلس منهدم کردند.
پیش از این نیز ارتش رژیم صهیونیستی منزل حامد صباح، اسیر فلسطینی را در همان روستا منفجر کرده بود.
در این راستا خبرنگار الجزیره گفت، نیروهای رژیم صهیونیستی امروز از روستای عوریف در جنوب نابلس بعد از منفجر کردن دو منزل اسرای فلسطینی عقب نشینی کردند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.