تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 33945

درهای هیات کشتی کرمانشاه به روی منتقدان باز است

درهای هیات کشتی کرمانشاه به روی منتقدان باز است

منصور کیانی در گفت‌وگو با ایسنا، روند کشتی کرمانشاه را به ویژه در بخش نونهالان روبه بهبود دانست و اظهار کرد: در این راستا، امسال برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده تا بتوانیم تحرک بیشتری به کشتی استان بدهیم. وی ادامه داد: طبق این برنامه‌ریزی‌ها، امسال مسابقات استانی را در همه رده‌های سنی سه ماه پیش از مسابقات

منصور کیانی در گفت‌وگو با ایسنا، روند کشتی کرمانشاه را به ویژه در بخش نونهالان روبه بهبود دانست و اظهار کرد: در این راستا، امسال برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده تا بتوانیم تحرک بیشتری به کشتی استان بدهیم.
وی ادامه داد: طبق این برنامه‌ریزی‌ها، امسال مسابقات استانی را در همه رده‌های سنی سه ماه پیش از مسابقات کشوری آن برگزار خواهیم کرد و سپس برگزاری اردوهای تداکارتی و مسابقات چندجانبه را  در دستور کار قرار می دهیم.
دبیر هیات کشتی استان با تاکید براینکه هیات آنچه را که برای رشد کشتی استان لازم است انجام می‌دهد، افزود: اعزام به مسابقات، تجهیز سالن‌ها، استعدادیابی و… وظایف تعریف شده برای هیات است که ما همه آنها را انجام میدهیم.
وی اضافه کرد: در مقابل خود کشتی گیران و مربیان هم باید پای کار بیایند تا کشتی استان در مسیر رشد و ترقی قرار گیرد.
کیانی به عدم حمایت های مسئولین استانی از کشتی هم اشاره و اظهار کرد: چندین سال است که بحث حضور یک تیم از کرمانشاه در لیگ برتر مطرح می شود، موضوعی که می‌تواند به رشد این رشته کمک کند، اما تنها در حد وعده و قول باقی مانده و به نظر می‌رسد که امسال هم تیمی در لیگ برتر نداشته باشیم.
وی با بیان اینکه این عدم حمایت از کشتی کرمانشاه آسیب‌هایی را به این رشته وارد کرده، افزود: حدود ۴۰ درصد از کشتی گیرانی که از رده های سنی پایه روی آنها کار می‌کنیم، زمانی که به سن نوجوانی و جوانی می رسند، این رشته را به دلیل مسائل و مشکلات اقتصادی رها می کنند، درحالیکه اگر حمایت می‌شدند، این راه را ادامه داده و در مسیر قهرمانی قرار می‌گرفتند. 
دبیر هیات کشتی استان  در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص انتقاداتی که به عملکرد هیات کشتی استان می‌شود، گفت: هیات هر کاری برای رشد کشتی استان انجام می دهد و از پیشنهادات و انتقادات سازنده هم استقبال می کند.
وی تاکید کرد: درهای هیات کشتی کرمانشاه به روی همه منتقدان باز است و  آماده ایم برای بهبود وضعیت کشتی استان با آنها گفت‌وگو داشته باشیم و نظرات و انتقادات سازنده آنها را شنیده و اجرایی کنیم.
کیانی در پایان گفت: برای کمک به رشد جایگاه کشتی کرمانشاه در کشور، همه باید پای کار بیایند و تنها از هیات کشتی انتظار نداشته باشند که این هدف را محقق کند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.