تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 35217

درخواست معافیت از سربازی والیبالیست جوان/ درگیری با سرطان مادر و مصدومیت  

درخواست معافیت از سربازی والیبالیست جوان/ درگیری با سرطان مادر و مصدومیت  

به گزارش ایسنا، پس از قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان در قهرمانی جهان صحبت‌هایی مبنی بر معافیت بازیکنان این تیم از خدمت سربازی مطرح شد. یوسف کاظمی یکی از بازیکنان تیم ملی جوانان است که سه ماه با تیم تمرین کرد و اعزام هم شد اما در اردوی تدارکاتی متصل به حضور در قهرمانی جهان،

به گزارش ایسنا، پس از قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان در قهرمانی جهان صحبت‌هایی مبنی بر معافیت بازیکنان این تیم از خدمت سربازی مطرح شد.
یوسف کاظمی یکی از بازیکنان تیم ملی جوانان است که سه ماه با تیم تمرین کرد و اعزام هم شد اما در اردوی تدارکاتی متصل به حضور در قهرمانی جهان، در دیدار تدارکاتی مقابل برزیل دچار مصدومیت شدید شد و به کشور برگشت. او اکنون درخواست دارد که شامل معافیت سربازی شود.
یوسف کاظمی، ملی‌پوش والیبال جوانان در گفت‌وگو با ایسنا به قهرمانی تیم ملی اشاره و بیان کرد: افتخار می‌کنم که تیم ملی قهرمان شد. امیدوارم همیشه نام ایران و ایرانی در آوردگاه‌های جهانی مطرح شود. تیم ایران در این مسابقات از پتانسیل خوبی برخوردار بود و بازیکنان باکیفیتی در تیم بازی می‌کنند که می‌توانند در تیم ملی بزرگسالان خود را نشان بدهند.
او در ادامه افزود: مزد زحماتمان را گرفتیم و در بهترین شرایط ممکن بهترین مقام را کسب و دل مردم را شاد کردیم. آقای مومنی مقدم در مسیر قهرمانی خیلی به ما کمک کرد. ما سخت تلاش کردیم اما آقای مومنی مقدم در این مدت کوتاه والیبال را از نظر فنی و روانی به ما خوب فهماند و خیلی به سمت و سوی پیشرفت ما کمک کرد.  
سرعتی‌زن تیم ملی در مورد وضعیت مصدومیت خود گفت: مصدومیت، جزئی از ورزش حرفه‌ای است. شاید چند روز اول نمی‌توانستم قبول کنم چون در بدترین شرایط ممکن مصدوم شدم و به ایران برگشتم اما بعد از گذشت حدود دوهفته با این موضوع کنار آمده‌ام. امیدوارم در مدت باقی مانده تا لیگ به شرایط ایده‌آل بدنی برسم تا در تیم باشگاهی خوش بدرخشم. این قول را می‌دهم که سال آینده در تیم ملی بزرگسالان خودی نشان بدهم و حتما در اردوها شرکت کنم تا ببینم توان رقابت با ستاره‌های اول والیبال ایران را دارم یا نه.
او در مورد معافیت بازیکنان تیم ملی از سربازی بیان کرد: از کسانی که این کار را انجام می‌دهند، تقاضا دارم با معافیت من هم موافقت کنند. اگر من را هم معاف کنند خیلی ممنون می‌شوم. در این تیم خیلی زحمت کشیده‌ام و اوج بدشانسی من  بود که مصدوم شدم. از آقای داورزنی تقاضا دارم این لطف را در حقم بکند.
بیشتر بخوانید: 
دیدار تیم ملی والیبال جوانان ایران با برزیل نیمه‌تمام ماند+ فیلم
ملی‌پوش والیبال ایران به شرایط خانوادگی خود اشاره کرد و گفت: در خانواده‌ای بزرگ شده‌ام که قشر ضعیف جامعه است و متاسفانه مادرم با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند. این موضوع زندگی را برایم سخت کرده است. تمام سعی و تلاشم را می کنم با همه این موارد بجنگم و دل مادرم را شاد کنم. یک والیبالیست حرفه‌ای هستم و سعی می‌کنم از طریق والیبالم به کشورم، مربیانی که برایم زحمت می کشند و در نهایت به خودم کمک کنم تا مادر و خانواده‌ام را از این شرایط بد نجات بدهم. برای کسی با این شرایط، معافیت سربازی و قرارداد خوب خیلی کمک می‌کند تا اینکه قرار باشد دو سال درگیر موضوع سربازی شوم.
او در پایان از مومنی مقدم سرمربی تیم ملی والیبال جوانان تشکر کرد و گفت: او در این مدت خیلی کمکم کرده است. مرد بسیار فوق‌العاده‌ای است که از کار کردن با او لذت می برم. کارهایی که آقای مومنی مقدم برایم انجام داده را هیچ مربی دیگری انجام نمی‌دهد. دستبوسش هستم و امیدوارم تا پایان دوره حرفه‌ای خود افتخار شاگردی‌اش را داشته باشم.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.