تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 47283

سهرابیان: انتظارات از قایقرانی منطقی باشد/ پیست روئینگ نداریم

سهرابیان: انتظارات از قایقرانی منطقی باشد/ پیست روئینگ نداریم

به گزارش ایسنا، علی‌رضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی ایران، بعدازظهر چهارشنبه با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و رسانه، اظهار کرد: اینجا حاضر شدم تا به صورت جمعی از اهالی رسانه تشکر کنم، چرا که در یک سال گذشته همه مطالب را چه خوشایند چه ناخوشایند به درستی در رسانه‌های خود درج کردند

به گزارش ایسنا، علی‌رضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی ایران، بعدازظهر چهارشنبه با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و رسانه، اظهار کرد: اینجا حاضر شدم تا به صورت جمعی از اهالی رسانه تشکر کنم، چرا که در یک سال گذشته همه مطالب را چه خوشایند چه ناخوشایند به درستی در رسانه‌های خود درج کردند و واقعا می‌گویم که ممنون آن‌ها هستم. من فردی نیستم که به دلیل منتشر شدن چیزهایی که ناراحتم می‌کند، از کسی یا رسانه‌ای ناراحت شوم و به همین دلیل این‌جا هستم تا از زحمات عزیزان قدردانی کنم.
او درباره پیش‌بینی خود از تعداد سهمیه‌های قایقرانی در المپیک پیش رو و نتیجه مد نظر این فدراسیون در پاریس، توضیح داد: واقعا تعداد سهمیه قابل پیش‌بینی نیست و مثل هندوانه در بسته است. در این دوره کسب سهمیه المپیک کار سختی است و با این حال ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا از نام و حیثیت ایران و ایرانی دفاع کنیم. امیدوارم تعداد سهمیه‌ها به قدری باشد که در پایان مسابقات انتخابی از ورزشکاران خود تشکر کنیم که توانسته‌اند سبد اعزامی کاروان ایران به المپیک را سنگین‌تر کرده و کمک حال سایر رشته‌ها باشند.
سهرابیان ادامه داد: در بعد نتیجه‌گرایی هم شرایط فدراسیون قایقرانی به نحوی است که ما اگر بتوانیم به فینال B مسابقات راه یابیم، کار بزرگی کرده‌ایم. چرا که فدراسیون قایقرانی ما امکانات و بسترهایی که فدراسیون‌های سایر کشورها در اختیار دارند را ندارند و در واقع ما فقط یک پیست استاندارد دریاچه پیر آزادی را در اختیار داریم که کافی نیست. آزادی تنها پیست هزار متر ما است که همه تمرینات خود را آن‌جا انجام می‌دهیم و در روئینگ اما اصلا چنین پیستی را نداریم.
او تاکید کرد: امیدوارم زیر ساخت‌ها و امکانات ما کامل شود تا آن زمان ارزیابی کنیم که کجای کار هستیم. اگر تجهیزات و امکانات ما کامل شوند، این دختران و پسران قایقران ما می‌توانند برنامه‌ریزی خوبی هم داشته و در میادین مختلف مثل همیشه خوش بدرخشند.
سهرابیان درباره آخرین وضعیت هدیه کاظمی برای بازگشت مجدد به تیم ملی نیز گفت: او برای ادامه تحصیل از کشور خارج شده است و امیدوارم شرایط به نحوی باشد که در مسابقات آینده از او استفاده کنیم چون یکی از ورزشکاران قدرتمند ما است. برای مسابقات ژاپن اما او را نداریم چون لیست بسته شده است و من امیدوارم بعد از ژاپن او را در مسابقات ببینیم تا در پاریس برای ایران به میدان برود.
رئیس فدراسیون قایقرانی درباره جذب مربی خارجی برای بخش آب‌های آرام نیز گفت: رایزنی‌های لازم را با روسیه انجام داده‌ایم اما تا قبل از مسابقات انتخابی المپیک این کار انجام نمی‌شود چون تغییر مربی و آمدن یک مربی جدید با متد متفاوت، آرامش موجود را از بین می‌برد و ما امیدواریم بعد از انتخابی المپیک این کار را انجام دهیم تا استفاده بهینه را از این مربی ببریم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.