تاریخ انتشار : شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
کد خبر : 8359

واژگونی مرگبار موتورسیکلت در بزرگراه فتح/ تصادف اتوبوس شرکت واحد در شمال تهران

واژگونی مرگبار موتورسیکلت در بزرگراه فتح/ تصادف اتوبوس شرکت واحد در شمال تهران

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با ایسنا درباره مهم‌ترین تصادفات ساعات اخیر در تهران گفت:‌ حوالی ساعت ۹:۴۰ صبح امروز یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در حال حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه صدر بود که قبل از خروجی قیطریه با رفیوژ میانی بزرگراه کرد. وی با بیان اینکه شدت حادثه به حدی بود

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با ایسنا درباره مهم‌ترین تصادفات ساعات اخیر در تهران گفت:‌ حوالی ساعت ۹:۴۰ صبح امروز یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در حال حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه صدر بود که قبل از خروجی قیطریه با رفیوژ میانی بزرگراه کرد.

وی با بیان اینکه شدت حادثه به حدی بود که امکان حرکت اتوبوس وجود نداشت، گفت:‌ همین موضوع سبب ایجاد ترافیک در این محدوده شده بود که در همین راستا عوامل پلیس راهور با افزایش حضور در محل نسبت به روانسازی و مدیریت ترافیک اقدام کردند. 

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در پی این حادثه یکی از مسافران اتوبوس نیز دچار مصدومیت شد، گفت: عوامل امدادی با حضور در محل نسبت به امدادرسانی به این فرد اقدام کردند. 

مومنی دلیل این حادثه را ناتوانی راننده اتوبوس شرکت واحد در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد. 

وی به حادثه دیگری نیز اشاره کرد و گفت:‌ اوایل نیمه شب یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ در حال حرکت در مسیر خیابان سراج تهرانپارس بود که ناگهان با گاردریل‌ها و جدول میانی مسیر برخورد کرده و پس از عبور از آن وارد فضای سبز حاشیه مسیر شده و متوقف شده است. 

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به حضور عوامل پلیس و امدادی در محل گفت:‌ این حادثه گرچه مورد فوتی نداشت اما شدت آن به حدی بود که راننده سواری پژو از شدت ترس دچار بیهوشی شده و دقایقی بعد با اقدام عوامل اورژانس به هوش آمد.

مومنی عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل سرعت زیاد خودرو را علت این حادثه اعلام کرد و گفت:‌رانندگان باید با سرعت مطمئنه و توجه کامل به مسیر مقابل رانندگی کنند.

وی از مرگ راکب یک دستگاه موتورسیکلت در بزرگراه فتح نیز خبر داد و گفت:‌ متاسفانه بازهم موتورسیکلت‌سواری دیگر جان خود را در یک حادثه رانندگی از دست داد. این حادثه در ساعت ۷:۴۵ صبح امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح قبل از پل کن رخ داد و درپی آن این موتورسیکلت واژگون شد و پس از افتادن راکب بر روی زمین با یک دستگاه نیسان نیز برخورد کرد. 

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به حضور عوامل امدادی در محل حادثه گفت:‌ متاسفانه شدت حادثه به حدی بود که عوامل امدادی مرگ این موتورسیکلت سوار را در دم تایید و اعلام کردند. 

مومنی درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت:‌ کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت این حادثه را عدم توانایی راکب موتورسیکلت در کنترل وسیله نقلیه اعلام کردند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.