تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 42089

درآمد فروش بلیت جام ملت های آسیا صرف کمک به فلسطین می‌شود

درآمد فروش بلیت جام ملت های آسیا صرف کمک به فلسطین می‌شود

به گزارش ایسنا و به نقل از rbc، قطر میزبان جام ملت های آسیا در ژانویه و فوریه خواهد بود و تیم ملی فلسطین نیز در این مسابقات به میدان می رود. رئیس اتحادیه فوتبال قطر گفت که تصمیم گرفته است درآمد حاصل از فروش بلیت‌های این دوره از رقابتها را برای حمایت از فلسطینیان

به گزارش ایسنا و به نقل از rbc، قطر میزبان جام ملت های آسیا در ژانویه و فوریه خواهد بود و تیم ملی فلسطین نیز در این مسابقات به میدان می رود. رئیس اتحادیه فوتبال قطر گفت که تصمیم گرفته است درآمد حاصل از فروش بلیت‌های این دوره از رقابتها را برای حمایت از فلسطینیان اهدا کند.
شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی، رئیس اتحادیه فوتبال قطر گفت: با توجه به وقایع اخیر در فلسطین، ما باید تمام کمک‌های لازم را برای حمایت از برادران و خواهران خود در این دوران سخت ارائه کنیم. بنابراین، ما تصمیم گرفتیم که درآمد حاصل از بلیت فروشی جام ملت‌های آسیا در قطر را به فلسطینیان اهدا کنیم.
جاسم الجاسم، رئیس اجرایی جام ملت‌های آسیا در قطر نیز گفت: قطر خود را دوباره آماده می‌کند تا استقبال بسیار خوبی از  سوی تماشاگران سراسر جهان داشته باشد. توجه ویژه‌ای به جام ملت‌های آسیا می‌شود؛ چرا که بهترین بازیکنان فوتبال قاره در آن شرکت خواهند کرد.
این مسابقات با حضور ۲۴ تیم از جمله تیم ملی فلسطین برگزار می‌شود که در مرحله گروهی با تیم‌های ملی فوتبال ایران، امارات و هنگ کنگ بازی خواهد کرد.
گروه‌بندی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر به شرح زیر است:
گروه A: قطر ، چین ، تاجیکستان ، لبنان
گروه B: استرالیا ، ازبکستان ، سوریه ، هند
گروه C:  ایران ، امارات ، هنگ‌کنگ ، فلسطین
گروه D: ژاپن ، اندونزی ، عراق ، ویتنام
گروه E: کره جنوبی ، مالزی ، اردن ، بحرین
گروه F:  عربستان ، تایلند ، عمان ، قرقیزستان
کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) و کمیته سازماندهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر تأیید کردند که بازی افتتاحیه و فینال قرار است در ورزشگاه لوسیل برگزار شود.
در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، ۲۴ کشور حضور دارند که از بین آنها ۱۶ تیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود می‌کنند. در این دوره از رقابت‌ها برای تکمیل‌کردن ۱۶ تیم حاضر در مرحله یک‌هشتم نهایی، چهار تیم از بین برترین تیم‌های سوم هر گروه انتخاب می‌شوند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.