تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
کد خبر : 14727

داوری: برای اتفاق خوب در فدراسیون بسکتبال هستم/ کمیته‌ها را با وسواس انتخاب می‌کنیم

داوری: برای اتفاق خوب در فدراسیون بسکتبال هستم/ کمیته‌ها را با وسواس انتخاب می‌کنیم

جواد داوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ارزیابی خود از شرایط فدراسیون بسکتبال با توجه به حضورش در بدنه فدراسیون پس از انتخابات، توضیح داد: واقعا کار زیاد است، اما امیدوار و به صورت متمرکز کار کرده و در زمینه‌های مختلف ورود می‌کنیم تا اتفاقات خوبی رخ بدهد. خدا را شکر فعلا درباره اعزام‌ تیم

جواد داوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ارزیابی خود از شرایط فدراسیون بسکتبال با توجه به حضورش در بدنه فدراسیون پس از انتخابات، توضیح داد: واقعا کار زیاد است، اما امیدوار و به صورت متمرکز کار کرده و در زمینه‌های مختلف ورود می‌کنیم تا اتفاقات خوبی رخ بدهد. خدا را شکر فعلا درباره اعزام‌ تیم سه به سه پیگیر هستیم تا اتفاق خوبی رخ دهد.

او هم‌چنین درباره اتمام لیگ برتر بانوان با قهرمانی تیم شیمیدر قم نیز توضیح داد: بنده مراسم اختتامیه را بودم و واقعا باید بانوان ایران مورد احترام باشند. به همین دلیل هم دوست داشتم این مراسم را باشم. امیدوارم با کمک خداوند بتوانیم حمایت بیش‌تری از بانوان خود کنیم تا در آینده شاهد موفقیت بیش‌تر آن‌ها باشیم، ضمن این که یکی از برنامه‌های اصلی ما همین است.

رییس فدراسیون بسکتبال درباره حواشی پیش آمده برای حضور حامد حدادی در لیگ برتر ایران نیز گفت: به هر حال قانون، قانون است باید اجرا شود و هیچ مشکل نیست، اگر هم کسی موضوعی را مطرح می‌کند به دنبال مسائل دیگری است. طبق قانون و آیین‌نامه آقای حامد حدادی نمی‌توانند در لیگ بازی کنند و این مشکل نیست.

او درباره گزینه مد نظر خود برای معرفی به عنوان دبیر فدراسیون بسکتبال نیز گفت: فعلا گزینه‌هایی مطرح هستند، اما هنوز تصمیم نهایی نگرفته‌ایم و در حال بررسی هستیم تا بهترین تصمیم اتخاذ شود.

داوری درباره تقویت کادرفنی تیم ملی و آخرین تصمیمات فدراسیون در این باره نیز توضیح داد: به هر حال ما تلاش می‌کنیم آرامش و یک دلی در تیم ملی بیش‌تر شود تا اتفاقات بهتری رقم بخورد. هدف ما شایسته سالاری و عدالت در همه زمینه‌ها است و فرا جناحی کار می‌کنیم. از همین ابتدای کار دوست داریم یک دلی و همدلی بیش‌تر باشد تا با کمک خداوند بهترین نتایج رقم بخورد.

او درباره آخرین تصمیم‌ها برای معرفی کمیته‌های فدراسیون بسکتبال نیز تصریح کرد: فعلا تغییرات ما با وسواس خاص انجام می‌شود و این‌طور نیست که فقط نفرات را انتخاب کنیم، باید بررسی شود و بنده سعی دارم با آرامش تصمیم بگیریم تا پس از آن اتفاقات خوبی رقم بخورد. یک واقعیت وجود دارد و آن هم این است؛ همه دوستانی که بنده در فدراسیون افتخار همکاری با آن‌ها را دارم و خواهم داشت، از نظر کاری و سیاست‌های کاری با بنده هماهنگ‌تر هستند و این به معنای آن نیست که ما با باقی افراد و عزیزان مشکل داشته باشیم. 

رییس فدراسیون بسکتبال، درباره اظهار نظر جالب عنایت آتشی مبنی بر این که داوری می‌تواند مشحون دوم بسکتبال باشد، توضیح داد: ایشان به بنده لطف داشته‌اند. محمود مشحون اسم خیلی خیلی بزرگ‌تری نسبت به بنده است و او اصلا قابل مقایسه با نفرات دیگری نیست. بنده افتخار شاگردی ایشان را داشته‌ام و هنوز هم شاگردشان هستم، نمی‌توان بنده را با او مقایسه کرد.

داوری افزود: موضوع مهم این است که ما در هر زمان نسبت به شرایط همان زمان تفکرات سازنده‌ای داشته باشیم که شخصا سعی داریم چنین رویه‌ای را داشته باشیم. ایشان یک اسطوره مدیریت در ایران هستند و این موضوع برای کسی پنهان نیست. امیدوارم آن اهدافی که در بسکتبال هست به بهترین حالت کسب شوند و به آن‌ها برسیم. تلاش خودم را خواهم کرد تا جامعه بسکتبال از بنده راضی باشند. حقیقت این است که تلاش می‌کنم وقتی از فدراسیون می‌روم با یک اتفاق خوب از فدراسیون جدا شوم. در هیات استان اصفهان هم تفکر بنده هم همین بود و در فدراسیون نیز همین است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.