تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 42077

خوزستان رکورد دار بارش‌های شبانه روزگذشته کشور/ ارتفاع بارش در «شوش» به ۵۹ میلیمتر رسید

خوزستان رکورد دار بارش‌های شبانه روزگذشته کشور/ ارتفاع بارش در «شوش» به ۵۹ میلیمتر رسید

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا گزارش‌های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی کشور نشان می‌دهد که هم اکنون بارش باران در بسیاری از مناطق غربی کشور به ویژه خوزستان ادامه دارد. بیشترین بارش‌های ایستگاه های هواشناسی کشور در شبانه روز منتهی به پیش از ظهر امروز به ترتیب مربوط به شوش با ۵۹،

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا گزارش‌های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی کشور نشان می‌دهد که هم اکنون بارش باران در بسیاری از مناطق غربی کشور به ویژه خوزستان ادامه دارد.
بیشترین بارش‌های ایستگاه های هواشناسی کشور در شبانه روز منتهی به پیش از ظهر امروز به ترتیب مربوط به شوش با ۵۹، حسینه خوزستان ۵۴، «پاوه» در کرمانشاه ۵۲، «صفی آباد دزفول» خوزستان ۴۹، «ایلام» ۴۳ و «جوانرود» ۴۲ میلی متر بود.
گزارش‌ها نشان می‌دهد که بارش باران در بسیاری از شهرهای خوزستان سبب آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل ها شده و خساراتی در پی داشته است.
سازمان هواشناسی کشور از چند روز قبل نسبت به وقوع رگبار شدید باران و چند مخاطره جوی دیگر در خوزستان و چند استان دیگر هشدار داده بود علاوه بر این، دیروز هواشناسی با صدور هشدار سطح قرمز از بارش شدید باران در برخی استان‌ها و آبگرفتگی گسترده معابر خبر داده بود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.