تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 42989

خمس: خیلی وقت‌ها از آنچه به دست آورده‌ایم لذت نمی‌بریم/این برنامه‌، بحران بزرگی برای لیگ است

خمس: خیلی وقت‌ها از آنچه به دست آورده‌ایم لذت نمی‌بریم/این برنامه‌، بحران بزرگی برای لیگ است

به گزارش ایسنا، پاکو خمس در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: تیم کاملاً آماده است. یک هفته تمرینی خوب و منظمی را پشت سر گذاشته‌ و برای کسب سه امتیاز به سیرجان می‌رویم. گل‌گهر تیم خوبی است و بازی سختی داریم. ما انگیزه و اعتمادبه‌نفس لازم را برای انجام بازی

به گزارش ایسنا، پاکو خمس در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: تیم کاملاً آماده است. یک هفته تمرینی خوب و منظمی را پشت سر گذاشته‌ و برای کسب سه امتیاز به سیرجان می‌رویم. گل‌گهر تیم خوبی است و بازی سختی داریم. ما انگیزه و اعتمادبه‌نفس لازم را برای انجام بازی خوب و کسب سه امتیاز داریم.
سرمربی تراکتور درباره یک سال حضورش در تبریز بیان کرد: یک سال خیلی زود گذشت. خیلی از اوقات نمی‌توانیم از آنچه به دست آورده‌ایم، لذت ببریم. یک سال تلاش کردیم تا بتوانیم در حد نام تراکتور کار کرده و باشگاه را در جایگاه خوبی حفظ کنیم و به این کارمان هم ادامه خواهیم داد.
او درباره فاصله زیاد بین بازی‌ها و تاثیر آن روی روند تیم‌ها گفت: فکر کنم برنامه‌ریزی نباید بدین شکل باشد. این نوع برنامه‌ریزی بحران بزرگی برای لیگ برتر است. گاهی فاصله بین بازی‌ها به ۲۰ روز هم می‌رسد. مسئولان فدراسیون باید برنامه‌ریزی بهتری برای لیگ برتر و جام حذفی داشته باشند تا لیگ بهتری داشته باشیم.
سرمربی تراکتور درباره محرومان و مصدومان تیمش هم گفت: عارف رستمی، مهدی شیری و سیدمحمد حسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.