تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
کد خبر : 22423

خرید سگ جیبی پشمالو

خرید سگ جیبی پشمالو

یکی از کیوت ترین و بامزه ترین حیوانات خانگی سگ جیبی می باشد که در شهرهای بزرگی همچون تهران، تبریز، زنجان و سایر شهرها نمونه های بسیاری از آن دیده می‌ شود. سگ جیبی همان طور که از نام آن پیداست به سگهایی با اندازه های کوچک و قد و قواره ریز می گویند که

یکی از کیوت ترین و بامزه ترین حیوانات خانگی سگ جیبی می باشد که در شهرهای بزرگی همچون تهران، تبریز، زنجان و سایر شهرها نمونه های بسیاری از آن دیده می‌ شود.

سگ جیبی همان طور که از نام آن پیداست به سگهایی با اندازه های کوچک و قد و قواره ریز می گویند که بسیار بامزه هستند.

برخی از افراد می گویند که در گذشته همچین نژادی وجود نداشته است زیرا امروزه آن بسیار زیاد دیده می شود.

به این نوع سگ خانگی، سگ فنجانی یا مینیاتوری تزیینی و یا پاکت داگ نیز می گویند.

در هنگام غذا دادن به حیوان تان باید مراقب باشید که غذای بیش از حد ممکن است آنها را چاق کند و باعث بروز بیماریهای خطرناکی برای شان شود و جان سگ را به خطر بیاندازد.

این سگها نیز دارای گواهی سلامت و واکسنهای مخصوص به خود می باشند و بسیار تمیز اند.

سایت آراد برندینگ یکی از مراکز عرضه و فروش این نوع سگها می باشد که همه ی آنها دارای پروانه و گواهی سلامت می باشند و بسیار سالم و سرحال اند.

شما فقط کافی است وارد سایت شوید و مدل انتخابی خود را به صورت عمده سفارش دهید تا از قیمتهای خوب آن نیز بر خوردار گردید.

این سگها زیر نظر دامپزشک و تائیدیه ی سلامت به صورت واکسینه شده می باشند و دارای اصالت، نژاد و شناسنامه هستند و اگر سوال یا مسئله ی دیگری نیز برای تان پیش باید هم می توانید با مشاوران و کارشناسان ما مشورت کنید.

سگ جیبی تهران

سگهای جیبی بسیار با احساس اند و در برابر هر گونه احساس و صدایی واکنش نشان می دهند و هیجان زده می شوند.

اگر در پیش آنها با صدای بلند مانند دعوا کردن، ناراحتی و حتی گریه صحبت کنید به شدت دچار استرس می شوند و روحیه شان خراب می شود در مقابل اگر در معرض صدای آرام و دلنشین باشند خوشحال می شوند و می خندند.

این نوع از سگها به دلیل شکل با مزه و مینیاتوری شان از حیوانات مورد علاقه ی کودکان می باشند و ارتباط بسیار گرم و دوستانه ای را نیز با کودکان برقرار می کنند.

در هنگام خرید این سگها توجه داشته باشید که شما باید آنها را در آپارتمان یا منزل تان نگهداری کنید و مشکلی برای همسایه ها با صدای آنها پیش نیاید.

سگ جیبی نیز مانند بقیه انواع سگها بسیار باهوش می باشد و ویژگیها و قابلیتهای آنها را دارد و مانند سایر سگها نیز علاقه زیادی به بازی دارد و سگ جیبی تهران از قیمت نسبتا بالایی نیز برخوردار است و همانند سگ جیبی پشمالو طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است.

بسیاری از افراد بر این باورند که تغییرات ژنتیکی در این نوع سگها به وجود آمده است زیرا در گذشته وجود نداشته اند و امروزه این مدلها دیده می شوند و برخی دیگر از افراد نیز خلاف آن را می پندارند که اطلاعات دقیقی در این مورد موجود نمی باشد اما آنچه مسلم است این است که این سگها بسیار باهوش، بامزه، زیبا و دوست داشتنی هستند و افراد بسیاری به آنها علاقه مند می باشند و مایل به خرید آنها نیز می باشند.

سگهای جیبی به راحتی در کیف و ساکهای کوچک جا می شوند و می توانید آنها را با خود حمل کنید و به بیرون ببرید اما باید حتما از ساکهای مخصوص استفاده کرد که محل تنفس و دیدن برای شان باشد که احساس تنگی نفس و خفگی نکنند.

خرید سگ جیبی

سگهایی که با ظاهر بسیار کوچک و زیبایی وجود دارند می توانند از آنها بعنوان یکی از بهترین نوع سگها نام برد که در اینجا اگر بخواهیم به قیمت سگ جیبی اشاره داشته باشیم باید بگوییم که این سگها دارای قیمت مناسبی بوده و  شما با پرداخت هزینه ی بسیار کم می توانید صاحب این حیوانات بسیار زیبا شوید و از آنها نیز نگهداری فرمایید.

معمولا سگ ها و گربه های خانگی اندازه ی بسیار کوچکی دارند و همین دلیل می تواند نگهداری و مراقبت از آنها را تا میزان زیادی حساس تر کند به علت اینکه آنها هنوز مجاز به زدن واکسن نبوده و تا آن موقع باید دقت کنید تا دچار مشکل خاصی نشوند

یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید سگ جیبی به آن دقت کنیم نوع غذای این حیوانات می باشد که باید بدانید این سگها دارای جثه ی کوچکی می باشند و به همین دلیل نباید به آنها به میزان زیادی به آنها غذا دهید زیرا اندازه ی آنها نبوده و می تواند آنها را دچار بیماری کند.

این سگها می توانند به سرعت با اطرافیان خود ارتباط برقرار کنند و از نظر احساسات نیز بسیار دوست داشتنی و با محبت هستند که حتی اگر فردی به نگهداری و سگ علاقه ای نداشته باشد با دیدن این نوع سگها از خود بیخود شده و می تواند بسیار با آنها ارتباط برقرار کند و هم بازی بسیار خوبی باشد.

معمولا دیگر نژاد سگ و گربه طوسی به علت اینکه دارای جثه ی بزرگی می باشند نمی توانید به راحتی آنها را با خود به هرجایی ببرید اما این نوع سگها به علت سایز کوچیک خود می توانند به راحتی حمل و نقل شده و با خود به هر جایی ببرید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.