تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 48564

حلالی: داربی نمره منفی گرفت/ به حال هواداران افسوس خوردم

حلالی: داربی نمره منفی گرفت/ به حال هواداران افسوس خوردم

اسماعیل حلالی، بازیکن پیشین پرسپولیس در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: بازی داربی نه تنها چنگی به دل نمی‌زد بلکه هیچ بار فنی نداشت که راجع به آن اظهار نظر ‌کنیم. تنها چیزی که این بازی داشت این بود که ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر

اسماعیل حلالی، بازیکن پیشین پرسپولیس در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: بازی داربی نه تنها چنگی به دل نمی‌زد بلکه هیچ بار فنی نداشت که راجع به آن اظهار نظر ‌کنیم. تنها چیزی که این بازی داشت این بود که ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر هوادار به ورزشگاه آمده بودند بدون این که داربی هیجانی برای آنها داشته باشد. در این بازی جز این که چند کار بی اخلاقی در استادیوم دیدیم و به خاطر آن امکان داشت فوتبال محروم شود، چیز دیگری نداشت.
این پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این بازی پیش بینی می‌شد که استقلال بازی بسته‌ای را ارائه دهد اما انتظار داشتیم که پرسپولیس بازی بسته را باز و بیشتر حمله کند اما به دلیل فشار بالا و استرس بازی، بازیکنان نتوانستند عملکرد واقعی خود را در این بازی نشان دهند. این بازی نه تنها جذابیت نداشت بلکه افسوس می‌خورم به حال این همه هوادار که بازی کسل کننده‌ای را تماشا کردند.
وی درباره ضعف پرسپولیس در داربی ۱۰۳ خاطرنشان کرد: پرسپولیس بازی را بد شروع کرد اما بعد مالکیت بازی را به دست گرفت اما از آن به خوبی استفاده نکرد و نتوانست ایجاد موقعیت کند و حتی در حمله ضعف داشت. در کل ما از استقلال بهتر بودیم اما چون آنها از نظر موقعیتی شرایط بهتری نسبت به ما در جدول دارند تلاششان حفظ جایگاه خود در جدول لیگ بود.
حلالی گفت: من انتظار داشتم این دیدار از سطح کیفیت پایینی برخوردار باشد اما تصور نمی‌کردم که شاهد بازی کسل کننده و با کیفیت بسیار پایین باشیم. بازیکنان دوست نداشتند بازی بی کیفیتی ارائه دهند بلکه در عمل انجام شده قرار گرفته بودند؛ فشار بازی، هوادار و رسانه، همه اینها در کاهش کیفیت بازی بی تاثیر نبودند و بعضی وقت‌ها بازی از دست بازیکن خارج می‌شود.
او همچنین درباره عملکرد بازیکنان خارجی پرسپولیس گفت: عملکرد تمام بازیکنان تا حدی افت پیدا کرده بود و شاهد بازی خوبی از هر دو تیم نبودیم. انتظار بازی بهتری داشتم. فکر می‌کردم پرسپولیس در این بازی هجومی‌تر بازی کند اما این طور نبود. متاسفانه هر دو تیم موقعیت گل نداشتند و حتی بازی به VAR نکشید.
حلالی در پایان اظهار کرد: این داربی جزو داربی‌هایی بود که هیچ جذابیتی برای هوادار نداشت. این داربی نه تنها نمره‌ای نداشت بلکه باید به آن نمره منفی داد. حتی عملکرد بهترین بازیکنان ما در اثر فشار این بازی افت کرده بود و خلاقیتی از خود نشان ندادند تا در ادامه بازی جذاب‌تر شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.