تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
کد خبر : 33895

بازوبند کاپیتانی تراکتور به چه کسی می‌رسد؟

بازوبند کاپیتانی تراکتور به چه کسی می‌رسد؟

جدایی مهدی کیانی و محمدرضا اخباری از تراکتور قطعی شده است و وجود احتمال جدایی هادی محمدی از تراکتور این تیم را با چالش انتخاب کاپیتان در فصل پیش رو مواجه خواهد کرد. محمدرضا اخباری ۱۴۰ بازی در چارچوب فلزی تراکتور قرار گرفت تا لقب باسابقه‌ترین گلر این تیم در لیگ‌برتر را از آن خود

جدایی مهدی کیانی و محمدرضا اخباری از تراکتور قطعی شده است و وجود احتمال جدایی هادی محمدی از تراکتور این تیم را با چالش انتخاب کاپیتان در فصل پیش رو مواجه خواهد کرد.
محمدرضا اخباری ۱۴۰ بازی در چارچوب فلزی تراکتور قرار گرفت تا لقب باسابقه‌ترین گلر این تیم در لیگ‌برتر را از آن خود کند، او در فصل گذشته بازوبند کاپیتانی سرخ‌پوشان دیار آذربایجان را نیز در غیاب مهدی کیانی بر بازو داشت و نمایش قابل قبولی در چارچوب دروازه تراکتور به نمایش گذاشت.
اخباری در دو مقطع زمانی حدودا هفت فصل در تبریز حضور داشته و در این مدت از محبوبیت بسیاری در بین هواداران تراکتور برخوردار بود.
این دروازه‌بان که در بین تی‌تی‌ها به قارتال معروف است، روز گذشته به گل گهر پیوست تا شاگرد مارینوس اوزونیدیس شود و حسین پورحمیدی که تحت قرار داد تی‌تی‌ها بود به تبریز آمد تا در فصل پیش رو حفاظت از قوطی فلزی تراکتور را عهده‌دار باشد.
مهدی کیانی بازیکن با تجربه تی‌تی‌ها در طی فصلی که گذشت در تفکرات پاکو خمس جایی نداشت تا به پای ثابت ترکیب تراکتوری‌ها تبدیل شود.
هرچند که جدایی‌ کیانی از تراکتور هنوز قطعی نشده است اما با این حال هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور نیز چندین‌بار به صورت زیر پوستی به این موضوع اشاره کرده است.
به گزارش ایسنا، همچنین، احتمال جدایی هادی محمدی از تراکتور که به عنوان سومین کاپیتان تی‌تی‌ها شناخته می‌شد به دلیل حواشی پیرامون این بازیکن و جذب شجاع خلیل‌زاده قوت گرفته است که در صورت محقق شدن این امر شاهد جدایی هر سه کاپیتان تراکتور در این مقطع زمانی خواهیم بود و با این اوصاف تی‌تی‌ها در فصل پیش‌رو با چالش انتخاب کاپیتان مواجه خواهند بود و باید دید که کدام بازیکن به بازوبند کاپیتانی تراکتور خواهند رسید.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.