تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 31701

حضور ۲۳ آزادکار تیم جوانان در جام تختی/ میرعمادیان: استراتژی ما کمک به بزرگسالان است

حضور ۲۳ آزادکار تیم جوانان در جام تختی/ میرعمادیان: استراتژی ما کمک به بزرگسالان است

مصطفی میرعمادیان در گفتگو با ایسنا، درباره شرایط تیم ملی کشتی آزاد جوانان، اظهار کرد: خدا را شکر اردوهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و به اهدافی که کادر فنی به دنبال آن‌ها بود رسیدیم. بچه‌ها خودشان را به حد بالایی از استانداردها رسانده‌اند و در شرایط بسیار خوبی بسر می‌برند. با توجه به

مصطفی میرعمادیان در گفتگو با ایسنا، درباره شرایط تیم ملی کشتی آزاد جوانان، اظهار کرد: خدا را شکر اردوهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و به اهدافی که کادر فنی به دنبال آن‌ها بود رسیدیم. بچه‌ها خودشان را به حد بالایی از استانداردها رسانده‌اند و در شرایط بسیار خوبی بسر می‌برند. با توجه به اینکه قرار است در رده بزرگسالان دو تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی های آسیایی تشکیل شود، بچه‌های تیم ملی جوانان انگیزه بالایی دارند تا بتوانند با کسب موفقیت در چرخه انتخابی راهی تیم بزرگسالان شوند.
مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، افزود: در نشستی که کادر فنی تیم جوانان برگزار کرد، سرمربی تیم ملی جوانان تاکید کرد استراتژی اصلی ما کمک به تیم ملی بزرگسالان و تزریق کشتی‌گیران شایسته و مستعد به رده بزرگسالان است تا بتوانیم به کشتی ایران در سال سختی که پیش رو دارد کمک کنیم. بر همین اساس نیز به نوعی فداکاری می‌کنیم و با وجود در پیش بودن مسابقات جهانی جوانان و دفاع از دو قهرمانی جهان در سال‌های گذشته، اولویت با تیم ملی بزرگسالان خواهد بود.
وی با اشاره به حضور ۲۳ عضو تیم ملی کشتی آزاد جوانان در رقابت‌های جام تختی در ارومیه، گفت: اردوی بعدی ما از بیست و یکم اردیبهشت در بانه آغاز می‌شود و پس از آن در فاصله ۳ روز مانده تا جام تختی از بانه عازم ارومیه خواهیم شد. خوشبختانه در بیشتر اوزان مدعیان بسیار خوبی داریم که حضور آن‌ها می‌تواند باعث شگفتی در جام تختی شود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.