تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
کد خبر : 36971

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی ایوانکی/ بستری شدن ۵ مصدوم در بیمارستان گرمسار

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی ایوانکی/ بستری شدن ۵ مصدوم در بیمارستان گرمسار

پژمان قرائیان ۲۹ مردادماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام آتش‌سوزی در یکی از کارخانه های تولید و تهیه مواد آرایشی در شهرک صنعتی ایوانکی شهرستان گرمسار، صبح امروز یکشنبه ۲۹ مرداد ماه سال جاری ساعت ۱۰:۲۹ صبح اولین تماس با مرکز اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی‌بر یک حریق در شهرک صنعتی

پژمان قرائیان ۲۹ مردادماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام آتش‌سوزی در یکی از کارخانه های تولید و تهیه مواد آرایشی در شهرک صنعتی ایوانکی شهرستان گرمسار، صبح امروز یکشنبه ۲۹ مرداد ماه سال جاری ساعت ۱۰:۲۹ صبح اولین تماس با مرکز اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی‌بر یک حریق در شهرک صنعتی ایوانکی اعلام شد.
وی ادامه داد: اولین آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ دانشگاه مستقر در شهرک صنعتی ایوانکی بلافاصله پس از دو دقیقه به محل حادثه رسید و درراستای امداد رسانی بهتر و سریع تر به حادثه دیدگان، چهار دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه خودروی فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند. همچنین یک تیم از اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ تهران نیز برای پشتیبانی در محل حادثه حضور پیدا کرد.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: تا ۱۴ بعداز ظهر امروز، چهار نفر با سوختگی درجه یک به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شدند . وی همچنین از درمان پنج مصدوم این حادثه در محل خبر داد و تصریح کرد: در امدادرسانی به حادثه دیدگان این حادثه، ۱۸نفر از کارکنان‌ اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ دانشگاه حضور داشتند و خدمت‌رسانی های لازم را انجام دادند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.