تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 25046

حضور قدرتمند شرکت های دانش بنیان ایران در نمایشگاه استانبول

حضور قدرتمند شرکت های دانش بنیان ایران در نمایشگاه استانبول

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان توسعه تجارت، غلامرضا رضائیان» مجری برگزاری پاویون ایران اظهار کرد: پاویون شرکت‌های دانش بنیان ایران متشکل از ۱۰ شرکت با حمایت مالی صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران در نوزدهمین نمایشگاه موسیاد برپا شد. رضائیان اعلام

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان توسعه تجارت، غلامرضا رضائیان» مجری برگزاری پاویون ایران اظهار کرد: پاویون شرکت‌های دانش بنیان ایران متشکل از ۱۰ شرکت با حمایت مالی صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران در نوزدهمین نمایشگاه موسیاد برپا شد.
رضائیان اعلام کرد: شرکت‌های دانش بنیان ایران با محورهای تولید مواد اولیه پتروشیمی و شوینده، روغن و گریس، انفجار معادن، تولید شیرهای برقی توربوشارژ و تولید بوردهای روشنایی خودرو و لوازم خانگی تولید و کنترل کیفیت وسایل الکتریکی، مدیریت فرایندهای کسب و کار و اپراتور تلفن همراه در این نمایشگاه دست آوردها و تولیدات خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند.
مدیر پاویون تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور ۴۳۹ شرکت از کشورهای ترکیه، ایران، آذربایجان، روسیه، ونزوئلا، گرجستان، استرالیا، بلاروس، بلژیک، هلند، آمریکا، اندونزی، آلمان و مالزی توسط وزیر اقتصاد و وزیر صنعت و فناوری ترکیه و با حضور دبیرکل و اعضا انجمن بازرگانان و صنعت گران مسلمان ترکیه (موسیاد) و مقامات دولتی و بخش‌های خصوصی افتتاح شد، با توجه به اهمیت این نمایشگاه در کشور ترکیه در روز سوم نمایشگاه اردوغان رئیس جمهور ترکیه از نمایشگاه بازدید کرد و طی سخنرانی برای مشارکت کنندگان آرزوی موفقیت کرد.
وی تاکید کرد: اردوغان در حاشیه مراسم بازدید، نوزدهمین نمایشگاه موسیاد را میزبان ۱۰۰ هزار بازدید کننده از ۱۲۵ کشور جهان دانست که ارزش تجاری این نمایشگاه پنج میلیارد دلار ارزیابی شده است.
مجری پاویون ایران تاکید کرد: از بازدید کنندگان ویژه پاویون ایران در این نمایشگاه دبیرکل انجمن موسیاد، مدیرکل کمیسیون صادرات انجمن موسیاد، اتاق بازرگانی ترکیه و قائم مقام انجمن تومسیاد ترکیه و همچنین شرکت‌های اروپایی بودند و هیأت‌های تجاری از استان‌های کشور خصوصاً استان البرز در نمایشگاه حضور و با مدیران انجمن تومسیاد جلسات تجاری برگزار کردند.
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی، تجاری موسیاد از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ آبان در کشور ترکیه شهر استانبول در حال برگزاری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.