تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
کد خبر : 41441

حضور بیش از ۵۰۰۰ نفر از کارکنان شهرداری تهران در همایش پیاده‌روی خانوادگی امروز

حضور بیش از ۵۰۰۰ نفر از کارکنان شهرداری تهران در همایش پیاده‌روی خانوادگی امروز

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا و بنابر اعلام اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران صبح امروز همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان شهرداری تهران با حضور بیش از ۴۰۰۰ نفر از خانواده بزرگ شهرداری و مدیران ارشد شهری در بوستان طالقانی برگزار شد. مجید باقری – معاون برنامه ریزی، توسعه

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا و بنابر اعلام اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران صبح امروز همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان شهرداری تهران با حضور بیش از ۴۰۰۰ نفر از خانواده بزرگ شهرداری و مدیران ارشد شهری در بوستان طالقانی برگزار شد.
مجید باقری – معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در این مراسم استقبال بیش از ۵۰۰۰ نفر از همکاران در این همایش را بی نظیر عنوان کرد و افزود: این حضور پرشور بیانگر میزان علاقه مندی کارکنان خدوم شهرداری تهران به شرکت در برنامه های ورزشی است و ‌ان‌شاءالله در جشنواره ورزشی بهشت که از ابتدای مهرماه آغاز شده و تا دهه مبارک فجر تداوم خواهد داشت بیش از ۱۵۰۰۰ نفر از همکاران مشارکت خواهند داشت.
وی رسالت مهم شهرداری تهران را خدمتگزاری به شهروندان دانست و گفت: ما در شهرداری به کارکنان فکر می کنیم تا آنها هرچه بهتر به خدمت به شهروندان بیاندیشند و اجرای برنامه های اینچنینی نیز در راستای ارتقاء سطح رضایتمندی کارکنان و در نهایت شهروندان است.
معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران همچنین از افتتاح کانون گردشگری شهر تهران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد خبر داد و افزود: دومین بسته خرسندساز ان‌شاءالله بزودی و با هدف ارتقاء سطح رفاه کارکنان شهرداری رونمایی خواهد شد.
محمد بنی حسن – مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران نیز در این مراسم نقش ورزش همگانی در ارتقای سلامت و کیفیت زندگی افراد را مهم خواند و افزود: ورزش همگانی از سال ۱۹۰۰ میلادی در جهان و از سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور با اهدافی همچون توجه به سلامت جامعه و یا غنی سازی اوقات فراغت و توسعه روابط اجتماعی مورد تاکید قرار گرفته که البته فراهم سازی شرایط توسعه ورزش همگانی و ترویج آن تکلیف ملی است و سیاستگذاران و برنامه‌ریزان در حوزه ورزش باید زمینه حضور بیش از پیش مردم در این حوزه را فراهم سازند.
وی اظهار داشت: اگرچه حضور در ورزش‌های همگانی فارغ از جنسیت، سن و جایگاه اجتماعی صورت می‌پذیرد اما فراهم سازی انگیزه و رغبت در افراد و برنامه‌ریزی برای تمامی سنین توام با افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی بی‌شک در همگانی شدن ورزش به معنای واقعی و در نتیجه ارتقاء بهره‌وری و کاهش هزینه‌های درمانی ناشی از کم تحرکی موثر خواهد بود.
مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با تاکید دوباره بر لزوم ترویج ورزش همگانی از همدلی و همگرایی به عنوان ثمرات توجه به این امر مهم یاد کرد و گفت: میزان مشارکت و حضور در ورزش‌های همگانی در کشورهای توسعه یافته بیانگر اهمیت آن در ارتقاء کیفیت زندگی افراد است و حضور پرشور امروز کارکنان شهرداری تهران نیز بیانگر میزان علاقه و رغبت جامعه به حضور در برنامه‌های ورزشی است و برنامه‌ریزی در راستای برگزاری جشنواره ورزشی کارکنان شهرداری نیز پاسخی به این علاقه‌مندی بوده است.
بنی حسن برگزاری جشنواره مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری تهران را از ابتدای مهرماه سال جاری تا دهه مبارک فجر یاد آور شد و تصریح کرد: دارت، شطرنج، کراس فیت، پیاده روی، فوتسال، ماهیگیری و کشتی از جمله بخش‌های جشنواره ورزشی بهشت است که تاکنون استقبال کم نظیر کارکنان را به دنبال داشته است.
وی در پایان تاکید کرد: ارتقاء سطح رفاه و معیشت کارکنان مهمترین اولویت مدیریت شهری است و ان‌شاءالله با رونمایی از دومین بسته خرسند ساز به بخش قابل توجهی از مشکلات پاسخ خواهیم داد.
لازم به ذکر است، در این همایش که با استقبال چشمگیر کارکنان توام بود پس از انجام قرعه کشی بیش از ۵۰۰۰ نفر از کارکنان و خانواده آنان از درب ورودی بوستان جنگلی طالقانی به سمت پل طبیعت پیاده روی کردند. در پایان این برنامه که با اجرای برنامه‌های شاد و فرهنگی مهیج شامل کنسرت امید حاجیلی، نمایش گروه عروسک های غول پیکر وسیلورمن توام بود جوایز نفیسی از قبیل دوچرخه به شرکت کنندگان اهدا شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.