تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 39752

حسینی پنجمین حذف شده تکواندوی ایران در گرندپری چین

حسینی پنجمین حذف شده تکواندوی ایران در گرندپری چین

به گزارش ایسنا، در پایان رقابت‌های روز دوم تکواندوی گرندپری چین، میرهاشم حسینی نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم ایران در سومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل جسوربک جایسانوف از ازبکستان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و او نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت. حسینی پیش از این در دور نخست برابر

به گزارش ایسنا، در پایان رقابت‌های روز دوم تکواندوی گرندپری چین، میرهاشم حسینی نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم ایران در سومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل جسوربک جایسانوف از ازبکستان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و او نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.
حسینی پیش از این در دور نخست برابر پارک ووهئوک، دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان از کره‌جنوبی ۲ بر صفر و با نتایج ۴ بر۴ و ۷ بر ۶ به پیروزی رسید. وی در دومین مبارزه نیز مقابل ریچارد آندره اوردمن از نروژ ۲ بر صفر و با نتایج ۱۲ بر ۲ و ۷ بر ۶ به پیروزی رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.
پیش از این متین رضایی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم ایران، در دور نخست ۲ بر صفر و با نتایج ۵ بر ۴ و ۱۲-۱۲  از سد کئون از کره‌جنوبی گذشت اما در دومین مبارزه برابر اولگبک رشیتوف دارنده مدال طلای المپیک توکیو و یک برنز جهان از ازبکستان ۲ بر صفر و با نتایج ۱۷ بر ۴ و ۶ بر ۲ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
مهران برخورداری نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم ایران نیز در دور نخست ۲ بر صفر الکساندر رادویکوویچ از اتریش را شکست داد اما در مرحله یک‌هشتم نهایی ۲ بر صفر مقابل صالح الشرباتی دارنده مدال نقره المپیک توکیو از اردن شکست خورد.
پیش از این و در روز نخست این رقابت‌ها ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم زنان به مدال نقره رسید اما مهدی حاجی‌موسایی و ابوالفضل زندی در وزن ۵۸- کیلوگرم مردان با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند. به این ترتیب تاکنون هر ۵ نماینده تکواندوی مردان ایران با ارائه نمایشی ضعیف از دور مسابقات کنار رفته‌اند.
ابوالفضل عباسی و سجاد مردانی آخرین نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند که فردا پنج‌شنبه به میدان می‌روند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.